کدخبر: 8663

واکسن کرونا | واکسیناسیون | کرونا

دوز چهارم واکسن کرونا برای این افراد ضروری است

​مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، برای گروهی از افراد دریافت دز چهارم واکسن را در زمان مشخص توصیه کرد.

کارشناسان از مقامات بهداشتی خواسته‌اند تا پاسخ خود به کووید را بر آسیب‌پذیرترین افراد متمرکز کنند تا کل جمعیت و از این طریق نتیجه موفق‌تری کسب کنند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، برای گروهی از افراد دریافت دز چهارم واکسن را در زمان مشخص توصیه کرد.

به گزارش دیلی‌میل، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها توصیه می‌کند، افراد دارای نقص ایمنی سه ماه پس از دریافت سومین دز واکسن کووید، دز  چهارم را دریافت کنند.

این مرکز زمان توصیه شده بین سومین و چهارمین دز تزریق  واکسن کووید برای افراد دارای نقص ایمنی را از پنج ماه به سه ماه کاهش داده است. این تغییر در تلاشی برای حمایت از آسیب پذیرترین افراد به منظور نزدیک شدن به پایان بیماری همه گیری انجام می‌شود.

کارشناسان از مقامات بهداشتی خواسته‌اند تا پاسخ خود به کووید را بر آسیب‌پذیرترین افراد متمرکز کنند تا کل جمعیت و از این طریق نتیجه موفق‌تری کسب کنند. از پاییز گذشته، افراد دارای نقص ایمنی در مقایسه با جمعیت عمومی واجد شرایط دریافت یک واکسن اضافی برای کووید هستند.

براساس آمار، بیش از ۲۵ درصد از آمریکایی‌ها واکسن تقویت کننده کووید دریافت کرده و حدود ۶۴ درصد به طور کامل واکسینه شده‌اند. در حالی که نوع امیکرون خفیف‌تر از سویه‌های دیگر است، اما هنوز هم می‌تواند باعث مرگ و مرگ روزانه  بیش از ۲۰۰۰ آمریکایی شود.

به گزارش سی ان ان، CDC تخمین می‌زند که حدود هفت میلیون آمریکاییآمادگی دریافت چهارمین دز واکسن را دارند.

ارسال نظر: