کدخبر: 8693

سهام عدالت/ارزش سهام عدالت/سود سهام عدالت

ارزش سهام عدالت نزولی شد | سود سبد یک میلیونی چقدر شد؟

همچنین شاخص کل بورس با ۱٫۱۳ درصد افت در سطح یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد.

شاخص کل بورس در پایان هفته سوم بهمن، با ۱٫۳ درصد کاهش در سطح یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد. با توجه به روند نزولی شاخص، ارزش سهام عدالت نیز کاهش یافت. در پایان هفته سوم بهمن ماه برخلاف هفته گذشته سهام عدالت با روند نزولی مواجه شد. همچنین شاخص کل بورس با ۱٫۱۳ درصد افت در سطح یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در پایان این هفته یعنی ۲۰ بهمن ماه به ۱۱ میلیون و ۹۷۸ هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد در هفته گذشته روی قیمت ۱۲ میلیون و ۶۷ هزار تومان ایستاد.ارزش سبد یک میلیونی نیز در پایان این هفته به ۲۲ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان رسید. ارزش این سبد در هفته گذشته برابر با ۲۲ میلیون و ۷۳۲ هزار تومان بود.

همچنین ارزش سبد ۴۹۲ هزار تومانی طی روز چهارشنبه و آخرین روز معاملاتی این هفته، به ۱۱ میلیون و ۱۰۴ تومان رسید. این ازرش در هفته قبل معادل ۱۱ میلیون و ۱۸۷ تومان بود.ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت نیز ۷ میلیون و ۱۸۷ هزار تومان است.

زمان پرداخت سود سهام عدالت

سهام عدالت

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: تا پایان اسفند سود سهام عدالت از سوی شورای عالی بورس در اختیار افراد قرار می‌گیرد.پیش از این حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، مبلغ سود سهام عدالت ۵۳۰ هزار تومانی را حدود ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد و توضیح داد که فرآیند واریز سود این سهام از اول اسفند آغاز می‌شود.

او جامعه هدف دریافت سود این سهام را ۴۹ میلیون نفر اعلام و عنوان کرد افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند باید تا تاریخ یک اسفند امسال سهامدار استانی باشند و سهامشان را نفروشند تا مشمول این سود شوند.

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد پس از جلسه هفته گذشته شورای عالی بورس توضیح داد: فعلا برای تعیین جاماندگان سهام عدالت تصمیمی گرفته نشد. او همچنین از پرداخت سود سهام سال ۱۳۹۹ به مبلغ حدودا ۵۵۰ هزار تومان تا پیش از پایان امسال خبر داد.

ارسال نظر: