کدخبر: 8733

اخبار سیاسی | خبر سیاسی | خبر سیاسی روز

وضعیت حمید بقایی یار محمود احمدی نژاد خوب نیست

مهران عبدالله‌پور، وکیل حمید بقایی، درباره آخرین وضعیت حمید بقایی و زمان بازگشت او به زندان، گفت: بقایی با تجویز پزشکی قانونی بیرون است.

وکیل حمید بقایی می‌گوید: پزشکی قانونی گفته که بقایی باید جهت درمان بیرون از زندان باشد چرا که وضعیت جسمی‌ او بسیار بحرانی است.

مهران عبدالله‌پور، وکیل حمید بقایی، درباره آخرین وضعیت حمید بقایی و زمان بازگشت او به زندان، گفت: بقایی با تجویز پزشکی قانونی بیرون است. در حقیقت پزشکی قانونی گفته که بقایی باید جهت درمان بیرون از زندان باشد چرا که وضعیت جسمی‌ او بسیار بحرانی است. 

او در واکنش به اینکه منظور از وضعیت جسمی بحرانی بقایی این است که او در ICU و بخش مراقبت‌های ویژه بستری است؟

تصریح کرد: فعلاً کبد، کلیه‌ها، گوارش و همچنین دو رگ مغز بقایی به شدت آسیب دیده و پاره شده و شرایط جسمی‌اش به خاطر اعتصاب غذاهایی که داشته، بسیار بحرانی است. پزشکی قانونی تشخیص داده که بقایی حتماً باید تحت معالجه پزشک در بیمارستان قرار داشته باشد بر همین اساس او مرتب به بیمارستان مراجعه می‌کند و هر دو، سه هفته یک بار بستری می‌شود. 

عبدالله‌پور در رابطه با زمان برگشت بقایی به زندان خاطرنشان کرد: بقایی نمی‌تواند به زندان برگردد به این معنی که طبق قانون نمی‌توانند او را به زندان  گردانند چون برای بقایی خطر جانی وجود دارد. 

وکیل بقایی در پایان در خصوص پرونده شکایت روزنامه شرق از موکلش یادآور شد: پرونده مربوط به روزنامه شرق مصالحه و حل شد. 

ارسال نظر: