کدخبر: 8803

کرونا | آمار کرونا | ویروس کرونا

قربانیان کرونا 6 برابر شدن| موج جدید کرونا همه را خانه نشین کرد

این روند نشانگر آن است که با یک هشدار جدی روبرو هستیم و ۲ هفته کاملا صعودی را در آمار فوتی‌های ناشی از کرونا تجربه کرده‌ایم.

 سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: با یک هشدار جدی روبرو هستیم و ۲ هفته کاملا صعودی را در آمار فوتی‌های ناشی از کرونا تجربه کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: آمار جانباختگان کرونایی تهران در دو هفته گذشته ۶ برابر شده است.

سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) اظهار کرد: مقایسه جان باختگان ناشی از ویروس کرونا طی ۲ هفته اخیر که براساس آمار سالن عروجیان بهشت زهرا (س) پنج نفر بود، این آمار هم اکنون به حدود ۳۰ نفر رسیده‌ است.

وی گفت: این روند نشانگر آن است که با یک هشدار جدی روبرو هستیم و ۲ هفته کاملا صعودی را در آمار فوتی‌های ناشی از کرونا تجربه کرده‌ایم.  

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) اضافه کرد: اردیبهشت امسال رکورد فوتی‌ها در بهشت حضرت زهرا(س) شکسته شد، تعداد فوتی‌ها به نزدیک ۴۵۰ نفر رسید که حدود ۲۵۰ مورد از آن‌ها فوتی‌های کرونایی بودند و اکنون دربهشت زهرا(س) با این عدد فاصله بسیار زیادی داریم و به همین دلیل معتقدیم در مقایسه با تعداد فوتی‌ها در پیک‌های پیشین وارد پیک ششم نشده ایم.

غضنفری با بیان اینکه شمار فوتی های روزانه در این آرامستان هم اکنون ۱۷۰ نفر است که با این روند به ۲۰۰ نفر خواهد رسید، خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ تا ۷۰ فوتی‌ به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند.  

وی افزود: با توجه به اینکه کارکنان سالن عروجیان در شرایط کرونایی آسیب دیده بودند، همه‌ کارها دو شیفته شده، این درحالی است که دوران پیک کرونا همه کارکنان تک شیفت بودند و هر روز حضور داشتند، اما اکنون خدمات‌ رسانی پرسنل به صورت ۲۴ ساعت کار و ۲۴ ساعت استراحت است و هنوز با وجود افزایش نسبی آمار فوتی‌های کرونایی این روند همچنان ادامه دارد.  

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) اظهار داشت: یکی از این موارد که به تازگی اعلام شد، رایگان کردن بزرگترین پارکینگ مجتمع عروجیان بود که روزانه پذیرای یکهزار و ۵۰۰ دستگاه ماشین و اکنون این مکان کاملا رایگان شده است.

ارسال نظر: