کدخبر: 8884

مهران مدیری / عکس مهران مدیری / بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری تجدید فراش کرد!

در اینجاقسمتی از سریال خاتون با بازی مهران مدیری و نگار جواهریان را مشاهده می کنید که در این قسمت مهران مدیری عاشق یک زن خارجی شده است.

مهران مدیری اهل ورزش های رزمی است و با پدرش هم بیلیارد بازی می کند. مهران مدیری دارای دو فرزند به نام های شهرزاد مدیری و فرهاد مدیری است.پسر مهران مدیری فرهاد مدیری است و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است. در اینجاقسمتی از سریال خاتون با بازی مهران مدیری و نگار جواهریان را مشاهده می کنید که در این قسمت مهران مدیری عاشق یک زن خارجی شده است.

ممنوع تصویر شدن مهران مدیری 

مهران مدیری

​حذف تصویر مهران مدیری در تیزری از فیلم تهران 1500 در تلویزیون خبر از ممنوع التصویر شدن این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را میداد. تهران 1500 به کارگردانی بهرام عظیمی اولین پویانمایی بلند ساخت ایران بود که در نوروز 92 در سینماهای کشور به نمایش درآمد. داستان فیلم درباره اکبر آقا پیرمردی 160 ساله با بازی مهران مدیری است که در سال 1500 هجری زندگی میکند. بهرام رادان، گوهر خیراندیش و هدیه تهرانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون

مهران مدیری

مهران مدیری در سال 1392 به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال های برره و مرد هزار چهره انتخاب شد و به همین خاطر بعد از 6 سال دوری از تلویزیون در برنامه 3 ستاره احسان علیخانی حضور پیدا کرد. در این برنامه مهران مدیری درباره بازگشت خود به تلویزیون صحبت کرد و گفت به سه دلیل به تلویزیون برمیگردم:

من فرزند تلویزیون هستم و عمدهٔ زندگیم و همچنین مهمترین آثارم رو در تلویزیون انجام دادم و هیچوقت نمیشه از تلویزیون رفت و برنگشت.

شبکه نمایش خانگی قابل مقایسه با تلویزیون نیست برای اینکه من یک مخاطب 70 میلیونی رو عوض کردم با یک مخاطب 3 میلیونی که این منو آزار داده تو این سال ها.

برای این که احساس می کنم مردم به شدت نیاز دارن به حال خوب، خنده، و به لحظات شاد و این تنها کاریه که از دست من بر می آد و فکر می کنم وقتشه برگردم و این وظیفه رو انجام بدم. 

ازدواج و همسرش مهرام مدیری

مهران مدیری

​او چندین سال قبل ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو فرزند یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد می باشد.

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری

درکودکی دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد دوست داشت تنها در اتاق بنشیند، کتاب هایش را ورق بزند، اسمهایشان را حفظ کند و عکس هایشان را نگاه کند. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. از پنج سالگی با موسیقی آشنا شد و از ۱۲ سالگی تنها به موسیقی کلاسیک گوش می داد، او یکی از کامل ترین آرشیوهای موسیقی کلاسیک را دارد. تحصیلات آکادمیک او در رشته تئاتر به دلیل حضورش در جبهه های جنگ ناتمام ماند

مهران مدیرى به دلیل ابتلا به بیمارى کرونا، در یکى از بیمارستانهاى تهران بسترى شد. مدیرى در این ایام، مشغول ضبط برنامه تلویزیونى «دورهمى» و همچنین بازى در سریال «خاتون» بود.

سینما دیلی: مهران مدیرى به دلیل ابتلا به بیمارى کرونا، در یکى از بیمارستانهاى تهران بسترى شد.

مدیرى در این ایام، مشغول ضبط برنامه تلویزیونى «دورهمى» و همچنین بازى در سریال «خاتون» بود که از دو روز پیش با بروز علائم بیمارى تحت درمان قرارگرفت و امروز نیز با نظر پزشکان بسترى شد.

حتی چندبار وسط کار گفتم آقای مدیری من اصلا ناراحت نمیشوم اگر بگویید توانایی کار کمدی ندارم میروم. اما گفت نه باید بمانی.

اگر بگویم شهرت جذابیت نداشت، دروغ گفته ام اما شاید از یک جایی به بعد این شهرت را دوست ندارم. چون بعضی وقتها دوست نداری دیده شوی. واقعیت این است که آن زمان برایم جذاب بود. بالاخره تلویزیون آن زمان خیلی دیده میشد پاورچین به اصطلاح خیابانها را خلوت میکرد. این میزان استقبال، دیگر در هیچیک از کارهای مهران مدیری تکرار نشد.

در سریال های ۹۰ شبی ما هیچ متنی از قبل نداریم. یکی از سختیهای کار همین است. این شکلی نیست که از قبل سناریو بهتان بدهند و بتوانید فکر کنید. فقط میگویند تو مهتابی من فرهادم و ... حالا توی کار به این نتیجه میرسیم که منِ مهتاب چگونه باشم. چه کاراکتری را پیدا کنم. شخصیت مهتاب در طول زمان و شاید بعد از یک ماه جا افتاد. یکی از سختی های کار این بود که ما روزپخش بودیم. شاید باورتان نشود اما چندساعت از بعد از اینکه بازی مان تمام می شد همان قسمت از تلویزیون پخش میشد.

حتی حق نداشتیم مریض شویم. اگر حتی به سرم و بدبختی میرسیدیم همه به دردسر میافتادند. بعضی وقتها بخش اول را میفرستادیم بعد روی بخش دوم کار میکردیم که مابین تبلیغات برسد به دستشان. حدود هشت نه ماه آدمهای بیرون را نمیدیدیم.چون موقعی میرفتیم سرکار که همه خواب بودند و ساعت ۱۰ شب دوباره میرسیدیم خانه که باز هم همه میخوابیدند. وقتی کار تمام شد مثل اصحاب کهف شده بودیم.

گفتم آقای مدیری این اتفاق افتاده و من پولم را از قهوه تلخ نگرفته ام. برگشت گفت ولش کن اینها پول من را هم نداده اند. در صورتی که ما به خاطر مهران مدیری رفته بودیم سر کار. او هرطور شده باید دستمزد ما را جور میکرد.الان اگر مهران مدیری بیاید برای کاری میلیاردها تومان به من بدهد دیگر با او کار نمیکنم. مدیری شعار میدهد که میخواهد صدای مردم باشد اما حتی صدای همکارهای خودش هم نیست.

تاکنون برنامه های زیادی با محور ربات ها ساخته شــده که یکی از مطرح ترین آنها «جنگ ربات ها» اســت.عجالتا همینقدر که «دورهمی» دست به تغییر زده یک امتیاز است اما نباید چالش کپی را نادیده گرفت.اما میتوان تخمین زد «دورهمی»به رغم کپی بودن و انتقادات اولیه،این شــانس را دارد که مورد توجه قرار بگیرد.

علاوه بر هیجانی که مسابقه دارد،نباید از توان مهران مدیری در اجرا گذشت. او یکی از بهترین استندآپ کمدین های تلویزیون است که همزمان می تواند در مواجهه بــا مهمان ها ، فضایی گرم و همراهی برانگیز ایجاد کند.مهران مدیری بعد از تجربه «هیولا» این بار با سریال «دراکولا» پا به شبکه نمایش خانگی می‌گذارد.سریال «دراکولا» به کارگردانی و‌ تهیه کنندگی مهران مدیری از روز یکشنبه، یکم فرودین سال ۱۴۰۰ در رسانه‌های مجازی پخش خواهد شد.

ارسال نظر: