کدخبر: 8897

اخبارحوادث|اسفراین به آرامش رسید| سارق بی رحم به دام افتاد

اسفراین به آرامش رسید| سارق بی رحم به دام افتاد

سرهنگ مقصود رستگار، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه‌دار طلا و جواهرات به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در اسفراین خبر داد.

سرهنگ مقصود رستگار، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام دستگیری ۲ نفر سارق سابقه‌دار طلا و جواهرات در اسفراین، اظهارکرد: در پی وقوع چند مورد سرقت طلا و جواهرات به‌صورت کش روی در سطح شهر اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با بررسی صحنه‌های وقوع سرقت و همچنین بازبینی دوربین‌های مداربسته موجود، موفق شدند سارقان را که ۲ زن بودند را شناسایی کنند، گفت: یکی از سارقان در یک عملیات غافلگیرانه توسط کارآگاهان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی بابیان اینکه با تلاش مستمر و انجام اقدامات فنی متهم دوم نیز دستگیر می‌شود، افزود: در بررسی‌های انجام‌شده متهمان به ۳ فقره سرقت طلا و جواهرات به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ رستگار با اشاره به اینکه متهمان درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع سرقت، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال نظر: