کدخبر: 8966

بهترین سشوار‌ را از نگاه الونظر بشناسید

امروزه سشوار‌ها در انواع مختلفی وجود دارند و بطور کلّی می‌توان این نوع محصولات را در ۳ دسته‌ی کلّی قرار دارد که عبارتند از: سشوار‌های خانگی، سشوار‌های نیمه حرفه‌ای و سشوار‌های حرفه‌ای یا آرایشگاهی و لازم به ذکر است که هر کدام از این مدل‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که ممکن است در سایر مدل‌ها وجود نداشته باشد. همچنین، بهتر است در رابطه با ویژگی‌های بهترین سشوار ‌های موجود در بازار به این نکته توجّه داشته باشید که این محصولات معمولاً تمامی امکانات مورد نظر را دارند و می‌توان از آن‌ها برای مصارف مختلف استفاده کرد. در ادامه می‌توانید با تعدادی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بهترین سشوار‌ ها آشنا شوید.

سشوار‌های قدیمی و ارزان‌ قیمت معمولاً صدای بیشتری را تولید می‌کنند

موتور سشوار

موتور‌های AC و DC رایج‌ترین موتور‌هایی هستند که در ساخت سشوار‌های خانگی، حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای استفاده می‌شوند و موتور‌های AC معمولاً در ساخت مدل‌های نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای کاربرد دارند زیرا از نظر قدرت پرتاب باد و طول عمر بسیار بهتر از موتور‌های DC هستند و برای مصارف طولانی مدّت و سنگین طرّاحی شده‌اند. در موتور‌های AC دو سیستم برق مجزّا برای موتور و المنت حرارتی سشوار تعبیه شده است و معمولاً توان مصرفی این موتور‌ها بیشتر از 2000 وات می‌باشد تا بتواند پاسخگوی نیازهای آرایشگاه‌ها باشد در حالی که توان مصرفی موتور‌های DC معمولاً کمتر از 2000 وات است و این محصولات از نظر قدرت پرتاب باد و یا طول عمر موتور در مراتب بعدی قرار گرفته‌اند و اکثر سشوار‌های خانگی و معمولی دارای این نوع موتور هستند. با این حال، چنانچه قصد خرید بهترین سشوار برای مصارف عادّی را دارید بهتر است که همچنان به سراغ مدل‌های دارای موتور AC بروید زیرا این مدل‌ها قابلیّت سرویس و تعمیر را دارند و از نظر ویژگی‌های ذکر شده عملکرد بهتری را از خود نشان خواهند داد.

بخوانید  بهترین اتو مو چه مارکی است؟

ارگونومی سشوار از اهمیّت بسیار زیادی برخوردار است

مجهّز بودن بهترین سشوار‌های موجود در بازار به مولّد‌های یونیزه کننده

آیا تا به حال به این نکته توجّه کرده‌اید که چرا سشوار‌ آرایشگر شما موجب صاف و یکدست شدن موها می‌شود ولی تنها کاربرد سشوار خانگی شما خشک کردن موها است و سشوار شما نمی‌تواند حالت موهای شما را بطور دلخواه تغییر بدهد؟ جواب این سوال بسیار ساده است زیرا سشوار‌های طرّاحی‌ شده برای آرایشگاه‌ها جزو سشوار‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای محسوب می‌شوند و این سشوار‌ها دارای یک مولّد جداگانه برای تولید یون می‌باشند و معمولاً این نوع مولّد‌ها تنها در بهترین سشوار‌ها تعبیه می‌شوند. در سشوار‌های معمولی حرارت سشوار موجب باردار شدن موها می‌شود و بار الکتریکی القا شده در موها از صاف و یکدست شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند و اصطلاحاً باعث وز وز شدن موها می‌گردد. در بهترین سشوار‌ها و سشوار‌های حرفه‌ای مولّد یونیزه کننده به صورت مجزّا و یا در ترکیب با موتور دستگاه وجود دارد و بار مثبت موهای شما را از بین می‌برد و موجب خوش حالت شدن آن‌ها می‌شود. همچنین، این مولّد‌ها به حفظ شدن چربی موها نیز کمک می‌کنند و از خشک شدن بیش از حد آن‌ها جلوگیری می‌نمایند. بنابراین، در هنگام خرید بهترین سشوار این مورد را در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که اگرچه این مولّد‌ها موجب افزایش بازده سشوار می‌شوند ولی قیمت آن را نیز به میزان قابل توجّهی افزایش خواهند داد.

بهترین سشوار‌ها معمولاً با امکانات جانبی کاملی به خریداران عرضه می‌شوند

بهترین سشوار‌های موجود در بازار با لوازم جانبی کاملی عرضه می‌شوند

لوازم جانبی سشوار از دیگر مواردی هستند که باید در هنگام خرید به آن‌ها توجّه کرد. موارد مختلفی همچون پایه‌ی نگه دارنده، متمرکز کننده‌ی هوا و دیسپنسر جزو رایج‌ترین لوازمی هستند که به همراه سشوار عرضه می‌شوند ولی با این حال، پایه‌ی سشوار و دیسپنسر معمولاً به همراه مدل‌های حرفه‌ای و آرایشگاهی به خریداران ارائه می‌شوند زیرا معمولاً مصرف کنندگان خانگی احتیاج چندانی را به این موارد ندارند.

تعداد دکمه‌ها و کنترل کننده‌های سشوار

تعداد دکمه‌ها و کنترل کننده‌های سشوار جزو مواردی است که خریداران توجّه کم‌تری را به آن دارند و بسیاری از مردم پس از خرید محصول مورد نظر خود متوجّه می‌شوند که سشوار آن‌ها از این نظر ناقص است. بطور معمول، سشوار‌های حرفه‌ای دارای کنترل کننده‌های مجزّا برای سرعت باد و میزان دما هستند و کنترل کننده‌های امکانات دیگر سشوار همچون مولد یونی نیز بر اساس نوع محصول می‌توانند به صورت مجزّا و یا همراه با کنترل کننده‌های باد تعبیه شوند ولی در سشوار‌های ارزان قیمت معمولاً این ویژگی‌ها وجود ندارند و یا اینکه نمی‌توان تناسب دقیقی را میان سرعت باد و دمای سشوار بدست آورد و این مسئله باعث خواهد شد تا امکان کسب بهترین بازده از محصول خریداری شده برای شما فراهم نباشد.

سشوار‌های باکیفیّت و حرفه‌ای به مولّد یونیزه کننده مجهّز هستند

ارگونومی و وزن سشوار

طرّاحی بدنه‌ی سشوار و وزن آن جزو ویژگی‌های مهم در نظر گرفته می‌شوند و دقّت کردن به این موارد نقش بسیار پر رنگی را بر روی میزان رضایت شما خواهد گذاشت. بهترین سشوار‌های موجود در بازار معمولاً از طرّاحی خوبی برخوردار هستند و می‌توان آن‌ها را در حالت‌های مختلف در دست گرفت و از آن‌ها برای حالت دادن به موها استفاده کرد. همچنین، سشوار‌های گران قیمت و باکیفیّت از وزن مناسبی نیز برخوردار هستند و نگه داشتن طولانی مدّت آن‌ها باعث خستگی دست شما نخواهد شد. یک سشوار حرفه‌ای دارای وزنی در حدود ۵۰۰ تا ۸۰۰ گرم است و در استفاده‌های طولانی مدّت موجب خستگی دست شما نخواهد شد.

در هنگام انتخاب و خرید بهترین سشوار به طول و جنس سیم آن توجّه کنید

چه موارد دیگری باید در هنگام خرید بهترین سشوار در نظر گرفته شوند؟

پارامتر‌های دیگری نیز وجود دارند که توجّه کردن به آن‌ها در هنگام خرید بهترین سشوار خالی از لطف نیست. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید سشوار به آن‌ها توجّه کرد می‌توان به مواردی همچون: قیمت سشوار، گارانتی محصول، جنس بدنه، طول سیم، میزان مقاومت سیم و حجم و جنس موها اشاره کرد و هر کدام از این موارد می‌‌توانند تجربه‌ی شما از محصول خریداری شده را تحت تاثیر قرار دهند.

در نهایت شما می توانید با مراجعه به وبسایت الونظر (alonazar.com) بهترین سشوار های موجود در بازار را بیشتر بشناسید.

 

ارسال نظر: