کدخبر: 9040

آمار کرونا /آمار کرونا امروز / آمار کرونا در ایران

آمار کرونا امروز 30 بهمن 1400 چقدر شد؟

مجموع بیماران کرونایی در کشور به ۶ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۴۸۵ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۱ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.آخرین اخبار از آمار کرونا را از صفحه تجارت‌نیوز دنبال کنید. از دیروز تا امروز ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۶۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کرونایی در کشور به ۶ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۴۸۵ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۱ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۴ هزار و ۷۹۸ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۶ میلیون ۴۵۸ هزار و ۶۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. ۴ هزار و ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۴۶ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۱۵۰ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۳۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۴۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

محدودیت‌ها تمدید شد؟

محدویت‌های ۱۲ گانه یک هفته دیگر تمدید شد. برخی از محدودیت‌ها در استان اقتضایی، موضوعی و موضعی اعمال خواهد شد یعنی به طور عمومی گسترده محدویت‌ها اعمال نخواهد شد و در هر شهرستان درباره یک موضوع تصمیم گیری می شود.به گفته منصوری در مترو و ناوگان حمل و نقل عمومی ورود بدون ماسک و گرفتن پول نقد ممنوع است.

استاندار تهران گفت: در جلسه امروز بر تشویق به تزریق دوز سوم واکسن تاکید شد و برای کودکان بالای پنج سال هم مساله مهمی است و آمادگی تزریق واکسن در دانشگاه‌ها را داریم.همچنین عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی کرونا درصفحه توییتر خود آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در تاریخ ۳۰ بهمن ماه را اعلام کرد.

ارسال نظر: