کدخبر: 9043

رامین رضاییان پرسپولیس را نجات داد

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته موفق شد، آلومینیوم اراک را در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با دو گل شکست دهد تا همچنان در کورس رقابت برای قهرمانی باقی بماند.

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شاگردان گل‌محمدی شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند گفت:‌ بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس در همین زمان کم تاثیرش را نشان داد و او تعادل را در جناحین سرخ‌پوشان ایجاد کرد.  تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته موفق شد، آلومینیوم اراک را در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با دو گل شکست دهد تا همچنان در کورس رقابت برای قهرمانی باقی بماند.

این در حالی بود که بازگشت رامین رضاییان در آستانه این دیدار توجهات را به خود جلب کرد. بازیکنی که تنها چند روز پس از عقد قرارداد با پرسپولیس برای این تیم به میدان رفت.حمید استیلی پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد پرسپولیس در دو بازی اخیر مقابل نساجی و آلومینیوم،‌ بازگشت رامین رضاییان، پست بازی او و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:پرسپولیس نیم فصل دوم را با دو برد خوب مقابل نساجی و آلومینیوم آغاز کرد.

امتیازات این دیدار خیلی مهم بود و از طرفی پس از شکست در سوپرجام از نظر روحی و روانی کمک زیادی به تیم کرد. خدا را شکر پرسپولیس در هر دو مسابقه خوب بازی کرد و به هدفش نیز رسید.

بازی با آلومینیوم چطور بود؟

آلومینیوم از تیم‌های خوب لیگ است اما پرسپولیس توانست ابتدا بازی را خوب کنترل کند و در فرصت مناسب گلزنی کرده و برنده این دیدار باشد. فکر می‌کنم حق پرسپولیس در این بازی پیروزی بود که به آن رسید.یکی از اتفاقات ویژه این دیدار، بازگشت رامین رضاییان بود که توسط خود شما به فوتبال ایران شناخته شد. با وجود اینکه او فرصت کمی داشت اما عملکردش خوب بود. بازگشت او موجب شد تا تعادل در جناحین پرسپولیس ایجاد شود. پیش از این بیشتر حملات تیم از جناح چپ بود اما با بازگشت رامین سمت راست پرسپولیس نیز راه افتاد.

عملکرد او در اولین بازی چطور بود؟

او هم به موقع در حملات حضور داشت و در دفاع. او هم در فاز هجومی تیم تاثیر داشت و هم در فاز تدافعی. به موقع هر جایی که لازم بود او حضور داشت و به موقع شوت‌زنی می‌کرد. در مجموع رامین با وجود اینکه اولین بازی‌اش را انجام می‌داد اما خیلی خوب ظاهر شد. مطمئنا در بازی‌های آتی او باز هم خواهد درخشید.

حامد پاکدل این روزها به برگ برنده یحیی گل‌محمدی تبدیل شده و در ۲ دیدار اخیر موفق به گلزنی شده است. او را چطور می‌بینید؟

حامد از مهاجمان خوب فوتبال است و هر زمان در ترکیب قرار گرفته خوب ظاهر شده است. برای او خوشحالم و امیدوارم بتواند با حفظ این روند برای پرسپولیس مفید ظاهر شود.یکی از بازیکنانی که این روزها مورد انتقاد قرار می‌گیرد، رضا اسدی است که دیروز موفق به گلزنی شد. برای اسدی خوشحالم که توانست گلزنی کند. او بازیکن خوبی است اما هنوز کامل خودش را در تیم پیدا نکرده است. با این حال امیدوارم این گل از نظر روحی و روانی کمک کند تا او به روزهای خوبش بازگردد.

قبول دارید که خط دفاع پرسپولیس آسیب پذیر است؟

بازیکنان خوبی در این پست حضور دارند. هر دو بازیکن تاجیکستانی جوان هستند اما از کیفیت خوبی برخوردارند. فرشاد فرجی هم دفاع قابلی است. در کنار این نفرات سید جلال حسینی هنوز یکی از بهترین مدافعان است.

زمانی که رضاییان را در راه آهن کشف کردید بیشتر از او در خط حمله بازی می‌گرفتید. آیا او می‌تواند در خط حمله هم برای پرسپولیس بازی کند؟

درست است. ما در راه آهن یک خط جلو او را بازی می‌دادیم اما الان در پرسپولیس نفراتی مانند سیامک نعمتی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری، امید عالیشاه حضور دارند. پرسپولیس در این منطقه نیاز به بازیکن ندارد. از طرفی رضاییان شعاع حرکتی خود را می‌داند و هم به خوبی در دفاع شرکت می کند و هم در حمله. او در جام جهانی در این پست بازی کرده و تجربه دارد. به نظرم رامین در همان دفاع راست برای پرسپپولیس بهتر بازی خواهد کرد.

به عنوان سوال پایانی، رقابت برای قهرمانی میان پرسپولیس و استقلال بیشتر از سال‌های قبل است. این رقابت به نظر شما به قهرمانی کدام تیم ختم خواهد شد؟

به نظر من رقابت بین این دو تیم نیست چرا که یک مثلث هستند که برای قهرمانی رقابت می کنند. پرسپولیس، استقلال و سپاهان. هنوز سپاهان به طور کامل از رقابت خارج نشده و مدعی است. در بین این تیم‌ها اما پرسپولیس تیمی است که ۵ سال متوالی قهرمان شده و بازیکنان این تیم تجربه قهرمانی را دارند.  به همین خاطر فکر می کنم که باز هم جام برای پرسپولیس است.

ارسال نظر: