کدخبر: 9074

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پرسپولیسی ها به جان هم افتادن

چندی پیش وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس پس از ملاقات حضوری با رضا درویش در دفتر باشگاه مصاحبه کرد و گفت که رضا اسدی هافبک ۱۱ میلیارد تومانی وسط زمین چه کار می‌کند.

وحید قلیچ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در دهه ۶۰ می گوید رضا اسدی آن «هیس» را پس از گشودن دروازه آلومینیوم برای او فرستاده است!

چندی پیش وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس پس از ملاقات حضوری با رضا درویش در دفتر باشگاه مصاحبه کرد و گفت که رضا اسدی هافبک ۱۱ میلیارد تومانی وسط زمین چه کار می‌کند؟! حالا این گلر پیشکسوت تصور می‌کند شادی گل طعنه آمیز رضا اسدی خطاب به او بوده و...

آقای قلیچ بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دیدید؟

چرا چنین تصوری کردید؟

به هرحال من یک انتقادی از او داشتم و حالا هافبک ۱۱ میلیارد تومانی پرسپولیس یک گل به تیم هشتم جدول زده است و برای من و منتقدانش «هیس» می‌فرستد. ایرادی هم ندارد! انشالله او هرهفته گل بزند و برای من هیس بفرستد.

مثل اینکه خیلی ناراحت شدید؟

نه، ایرادی ندارد. من و امثال من با افتخار سالهای سال برای پرسپولیس بازی کردیم و مفتی هم بازی کردیم. هیچ پولی نگرفتیم چه برسد به ۱۱ میلیارد تومان اما هرگز برای هواداران پرسپولیس یا منتقدان و پیشکسوتان باشگاه «هیس» نفرستادیم. هافبک ۱۱ میلیارد تومانی انگار در دربی گل زده یا جام جهانی که آن طوری شادی می‌کند و ...

شاید انتقاد شما و اینکه می‌گویید هافبک ۱۱ میلیارد تومانی به او برخورده باشد.

گفتم که مهم نیست. مگر من علیرضا بیرانوند را با کپسول آتش نشانی مقایسه نکردم؟ دیدید رفت بهترین گلر آسیا شد و در جام جهانی ۲۰۱۸ پنالتی رونالدو را گرفت. هدف من از این حرف‌ها این است که این بچه‌ها را به خودشان بیاورم. باز هم می‌گویم ایرادی ندارد، حاضرم هر هفته رضا اسدی گل بزند و برای من و امثال من هیس بفرستد.

به نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی با آلومینیوم اراک چه کسی بود؟

حامد پاکدل با اینکه ۲۰ دقیقه بازی کرد اما عالی بود. اتفاقا با خودش هم تلفنی صحبت کردم.

بعد پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک؟

نه، قبل از آن و به او گفتم حق گرفتنی است. خیلی با هم حرف زدیم و گفتم که تو بازیکن خوبی هستی و باید در زمین خودت را نشان دهی و ...

این یکی دیگر به کسی «هیس» نشان نداد؟

گل زد و چقدر قشنگ لوگوی پرسپولیس را بوسید. این هیس فرستادن دیگر کهنه و نخ نما شده است. بازیکن پرسپولیس باید ظرفیت داشته باشد. اینجا بازیکن بزرگ می‌خواهد و باید هر کسی پیراهن این تیم را می‌پوشد ظرفیت انتقاد را داشته باشد. اینکه شما دروازه خالی را باز کنی و بعد برای همه «هیس» بفرستی قشنگ نیست. این کار به هواداران پرسپولیس هم برخورده است. حامد پاکدل با یک حرکت درست و شادی گل زیبا محبوب دلها می‌شود و آن یکی ... بگذریم!

ارسال نظر: