کدخبر: 9388

اخبار ورزشی| خبر ورزشی | اخبار ورزشی امروز

مدیر عامل استقلال به دردسر افتاد| توهین آجرلو به پرسپولیس

این آقا ناسلامتی مدیرعامل باشگاه استقلال است که باعث میشود شور و حال بازی‌های پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر بیشتر شود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مدیرعامل باشگاه استقلال با این رفتار بچگانه مقابل یک میکروفون قرمز خودش را از چشم طرفداران استقلالی هم انداخت چه برسد به بزرگان فوتبال!وحید قلیچ بازیکن اسبق پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در همایش قدیمی‌های استقلال و رفتار غیر منتظره مدیرعامل باشگاه استقلال مقابل میکروفون خبرنگاری که لوگوی آن قرمز رنگ بود اظهاراتی را مطرح کرد.

 

بله! واقعا باعث تاسف است، باعث تعجب است و باعث خیلی چیزهای دیگر. این آقا ناسلامتی مدیرعامل باشگاه استقلال است که باعث میشود شور و حال بازی‌های پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر بیشتر شود. اگر به فکر آبرو و حیثیت خودش نیست، لااقل به فکر آبروی میلیون‌ها طرفدار تیم استقلال باشد که او مدیرعامل تیمشان است.

فکرکنم در اینستاگرام دنبال فالوئر باشد! معمولاً کسانی که می‌خواهند در اینستاگرام فالوئرشان زیاد شود از این کارهای عجیب و غریب می‌کنند. مثلاً دیده ام بعضی‌ها اقسام خوراکی‌ها را روی سرشان می‌ریزند و بعد آنها را قاطی همدیگر می‌کنند و خلاصه رفتارهایی که هیچ کس انتظار آنها را ندارد. یکی خودش را از بالای بلندی به پایین پرت می‌کند و به هر شکلی می‌خواهند فالوئرشان زیاد شود.  وگرنه از یک مدیر عاملی که قبلاً در باشگاه پاس و تراکتور کار کرده اصلاً چنین انتظاری نمی‌رفت.

اگر شما هوادار استقلال بودید و مدیرعامل تان این کار را می‌کرد چه برداشتی می‌کردید؟

خدا را صد هزار مرتبه شکر که من هوادار استقلال نیستم که مدیرعاملم این آقا باشد. ما فکر می‌کردیم فتح الله زاده کارهای عجیب و غریب می‌کند، باز صدرحمت به او! ولی ظاهراً فتح الله زاده باید جلوی این آقا دست به سینه بشیند. او خودش را از چشم طرفداران استقلال هم انداخت. گرچه مطمئنم می‌خواست با این کارش برای همان‌ها خودشیرینی کند ولی فکر می‌کنم طرفداران استقلال هر چقدر تا دیروز دلشان خوش بود که یک مدیر عامل درست و حسابی برای باشگاهشان پیدا شده از امروز به بعد آرزو می‌کنند همان احمد مددی، مدیرعاملشان می‌ماند. کاری که این آقا با میکروفون قرمز کرد توهین به یک خبرنگار و رسانه نبود.

پس چه بود؟

کسی که وقتی رنگ قرمز را می‌بیند اینگونه واکنش نشان می‌دهد و جلوی آن همه خبرنگار و دوربین یک رفتار غیرمنتظره از خودش نشان می‌دهد که باعث تعجب همه میشود، در واقع به علایق و سلایق ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس توهین کرده که عاشقانه رنگ قرمز را دوست دارند و هیچ کس نمی‌تواند ذره ای از علاقه آنها به رنگ قرمز کم کند. چرا از رسانه عذرخواهی کرده این آقا باید از همه پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کند.

شما پیش از این چنین رفتارهایی را از مدیران قبلی باشگاه استقلال دیده بودید؟

دیده بودیم که مثلاً با اسم پرسپولیس یا درباره اش حرف‌هایی بزنند و کری بخوانند ولی این رفتار تا به حال دیده نشده بود. همه مدیران قبلی باشگاه استقلال هر زمان هم که برای پرسپولیس کری خوانده اند قبل و بعد از آن گفتند که با احترام به رقیب همشهری مان پرسپولیس، ولی این کاری که انجام شده کاملاً زشت و زننده بود. خبرنگار هم در همان لحظه اول همین واژه را به کار برد که "این چه کار زشتی است که انجام می‌دهید؟". همین رفتارهاست که باعث‌ میشود نقاب افراد بیفتد و مشخص شود پشت پرده چه کسی و یا چه کسانی برای یک باشگاه با میلیون‌ها طرفدار تعیین تکلیف می‌کنند.

بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

به نظرم پرسپولیس دیگر حق امتیاز از دست دادن ندارد و باید از همین بازی مرد و مردانه بجنگد و خودش را به صدر جدول نزدیک کند و در نهایت به جایگاه اصلی اش برسد. از اینجا به بعد دیگر فرصت برای امتیاز از دست دادن وجود ندارد و باید با قدرت جلو برویم.

ارسال نظر: