کدخبر: 9438

مهدی طارمی | عکس مهدی طارمی | بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی محاکمه می شود!

طارمی با 6 گل زده و 6 پاس گل، به طور مستقیم روی بیشتر از 50 درصد گلهای تیمش در 21 بازی قبلی تیمش نقش داشته است منتهی موقعیت گل عجیبی که او در بازی دیشب از دست داد باعث شده برخی طرفداران پورتو بدون توجه به نمایش این بازیکن و همچنین پاس گلی که او به اوانیلسون داد، به طرز بی‌رحمانه‌ای او را نقد کنند.

حتی آمار خوب مهدی طارمی هم باعث نشده که برخی طرفداران این تیم در نقد مهاجم ایرانی‌شان، جانب انصاف را رعایت کنند.طارمی با 6 گل زده و 6 پاس گل، به طور مستقیم روی بیشتر از 50 درصد گلهای تیمش در 21 بازی قبلی تیمش نقش داشته است منتهی موقعیت گل عجیبی که او در بازی دیشب از دست داد باعث شده برخی طرفداران پورتو بدون توجه به نمایش این بازیکن و همچنین پاس گلی که او به اوانیلسون داد، به طرز بی‌رحمانه‌ای او را نقد کنند.

حتی بدبین‌ترین طرفدار طارمی و پورتو هم فکر نمی‌کرد که این موقعیت اتفاقی، تبدیل به گل نشود طرفداران پورتو به این نکته اشاره کرده‌اند که طارمی سه موقعیت گلزنی مسلم را از دست داده تا مقصر اصلی پیروز نشدن تیمشان در بازی دیشب باشد و گویا برای آنها اهمیتی نداشت که یکی از این سه موقعیت، شوت زیبای طارمی بود که به تیر دروازه حریف خورد و این بدشانسی را نباید به حساب موقعیت‌سوزی او دانست.

عجیب‌ترین توئیتی که درباره طارمی منتشر شده، این بوده که گویا روح مارگا در بدن او حلول کرده است و گرنه هیچ دلیل دیگری ندارد که طارمی به این راحتی امتیاز از دست بدهد.

لوس‌ترین و بی‌مزه‌ترین توئیت هم اتهامی است که به طارمی زده شده و بر اساس آن، او از اسپورتینگ پول گرفته تا موقعیتهایش را تبدیل به گل نکند!

یکی دیگر از طرفداران پورتو در انتقاد از طارمی نوشته: نباید از او در ترکیب اصلی استفاده کرد چرا که او نیاز به موقعیتهای زیادی برای گلزنی دارد.

ارسال نظر: