کدخبر: 9458

اخبار روز/اخبار مهم روز/اخبار حوادث

سرقت جهزیه نوعروس مراسم را به باد داد

من برایش حدود 250 میلیون تومان جهیزیه خریده بودم و در بسته ‌بندی‌های جداگانه داخل خانه بود چند روز قبل به مسافرت رفتیم اما امروز که برگشتیم از جهیزیه خبری نبود.

مرد معتاد وقتی فهمید، همسایه‌اش برای ازدواج دخترش حدود 250 میلیون تومان جهیزیه خریده و در خانه‌اش نگهداری می‌کند وقتی آنها در مسافرت بودند کل جهیزیه را سرقت کرد.

رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد میانسالی آغاز شد و او گفت: چند روز دیگر مراسم عروسی دخترم است. من برایش حدود 250 میلیون تومان جهیزیه خریده بودم و در بسته ‌بندی‌های جداگانه داخل خانه بود چند روز قبل به مسافرت رفتیم اما امروز که برگشتیم از جهیزیه خبری نبود.

با ثبت این شکایت، تیم عملیات کلانتری 179 خلیج فارس شناسایی عامل یا عاملان این سرقت را در دستور کار قرار داد و با بررسی محل سرقت و همچنین بازبینی دوربین‌های مدار بسته مشخص شد که این حجم از اموال که بسته‌بندی شده هم بوده از منزل خارج نشده است. با بررسی بیشتر و تحقیق از همسایه‌ها مأموران به مرد 30 ساله‌ای که علاوه بر اعتیاد، دارای سوابق کیفری نیز بود، مظنون شدند و وی بازداشت شد.

سرهنگ پیمان لطیفی، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری در این باره گفت: پس از آن متهم به سرقت اعتراف و عنوان کرد در زمانی که همسایه‌اش در مسافرت بوده با استفاده از شاه کلید وارد منزل شده و اقدام به سرقت جهیزیه کرده است.

گفتنی است اموال مسروقه از منزل متهم کشف و سارق روانه زندان شد.

ارسال نظر: