کدخبر: 9610

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پرسپولیس آقای فوتبال شد

با بررسی آمار دو بازیکن ملی پوش کشورمان مشخص است که وی به نحو احسن وظیفه اش را انجام داده است.

ستاره سابق پرسپولیس در ترکیب شباب الاهلی مقابل الوحده خوش درخشید و بهترین بازیکن تیمش شد.تیم فوتبال شباب الاهلی دبی شب گذشته در هفته هجدهم لیگ برتر امارات به مصاف الوحده رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.احمد نوراللهی از ابتدا در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت و ۹۰ دقیقه بازی کرد. ستاره سابق پرسپولیس گل اول تیمش را ساخت. مهدی قایدی نیز از دقیقه ۷۷ وارد زمین شد اما نتوانست به تیمش کمکی کند و مانع از شکست شود.

با بررسی آمار دو بازیکن ملی پوش کشورمان مشخص است که وی به نحو احسن وظیفه اش را انجام داده است. هافبک ایرانی در این دیدار ۹۰ دقیقه بازی کرد و یک پاس گل داد ولی موفق به گلزنی نشد.نوراللهی دقت شوت  صددرصدی در این دیدار داشت و تنها یک بار به طرف دروازه رقیب شوت زد که دروازه بان الوحده مانع از ورود توپ به داخل دروازه شد.

هافبک سابق پرسپولیس در این بازی ۶۵ بار لمس به توپ داشته و در پاس ها هم دقت بالایی داشته و ۸۱ درصد پاس هایش به مقصد رسیده است.به همین خاطر نوراللهی در این بازی با کسب ۸.۰۱ از ۱۰ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن شباب الاهلی دبی انتخاب شد.

قایدی هم در ۱۳ دقیقه حضورش در میدان تلاش خود را انجام داد. ستاره سابق استقلال در این مدت کوتاه در پاسکاری ها بدون اشتباه بود و ۱۰۰ درصد پاس هایش را به مقصد رساند.مهاجم ملی پوش کشورمان در این زمان کوتاه یک بار تلاش کرد با حرکات انفرادی دروازه الوحده را بازکند ولی ناکام ماند. قایدی در ۱۳ دقیقه حضورش در ترکیب شباب الاهلی با کسب امتیاز ۶ از ۱۰ نمره متوسط گرفت.

ارسال نظر: