کدخبر: 9715

پرسپولیس بدون حامد لک روانه دربی می شود

بیرون نشستن حامد لک در بازی قبلی باعث شد روحیه او تضعیف شود.

بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فرزین گروسیان عالی کار کرد و عامل برد صنعت نفت شد، برعکس او حامد لک بود که روحیه لازم را ندارد.

بهروز سلطانی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل نفت آبادان، اظهار داشت: یکی از بهترین بازی‌های نفت آبادان را دیدم. خوب کار کردند و نتیجه را هم گرفتند. در شهر خودشان بودند و عملکردی عالی داشتند. پاسکاری خوبی داشتند. جناح راست و چپ و عمق را بسته بودند. حقشان برد بود. واقعا زحمت کشیدند و مزدشان را گرفتند. یکی از روزهای خوب تمام بازیکنان صنعت نفت بود.

وی تصریح کرد: بیرون نشستن حامد لک در بازی قبلی باعث شد روحیه او تضعیف شود. هر دروازه‌بانی گل بد می خورد و توپ خوب هم می‌گیرد. در همین بازی فرزین گروسیان عالی کار کرد و عامل برد صنعت نفت بود. برعکس او حامد لک بود. حامد روحیه لازم را ندارد. احساس می‌کنم باید به او کمک کنند و روحیه بدهند.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در مورد اینکه آیا بهتر نبود با توجه به عملکرد گوهری در بازی قبلی، در این بازی هم از او به جای حامد لکِ بی روحیه استفاده می‌شد تا شرایط و انگیزه بهتری پیدا کند، اظهار داشت: این حرف را قبول دارم اما درون دروازه پرسپولیس یا استقلال ایستادن از دروازه تیم ملی سخت‌تر است. دروازه این دو تیم وحشتناک است. هر دروازه‌بانی در این دو تیم اگر ۵ توپ عالی و دو پنالتی هم بگیرد، یک گل بد بخورد تمام کاسه کوزه‌ها سر او شکسته می‌شود.

وی افزود: اگر واقعا می‌خواهند از گوهری استفاده کنند در همین بازی باید استفاده می‌کردند. باید به او میدان داده می‌شد ولی به هرحال تصمیم نهایی و نظر با سرمربی است. به هرحال به احتمال قوی در دربی از لک استفاده می‌شود. این بازی، بازی خیلی سختی است. مربی هیچ وقت این ریسک را نمی‌کند از دروازه‌بانی که هنوز جواب نداده در دربی استفاده کند. واقعا دل می‌خواهد مربی لک را بیرون بگذارد و از گوهری استفاده کند که تجربه کمی دارد. باید لک را برای دربی و بازی‌های آینده آماده کرد. هر دروازه‌بانی روزهای اوج یا افت دارد. حامد می‌تواند دوباره به روزهای خوبش برگردد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد کیفیت کار این تیم مقابل صنعت نفت گفت: چند بازیکن پرسپولیس غایب بودند اما با این وجود تیم خوب بازی کرد. با اینحال تیم گلزن ندارد و این را همیشه گفته‌ام. یک سرزن خوب نداریم. خریدها هم بیشتر در خط دفاع بود. باید یک مهاجم تمام کنده و سرزن جذب می‌شد.

وی افزود: خط هافبک هم خیلی بد کار کرد و عملکرد ضعیفی داشت. از سمت رامین رضاییان سانترهای زیادی ارسال شد اما یک نفر نبود که سر بزند. همه توپ‌ها را مدافعین صنعت نفت زدند و موفق بودند. اگر از نظر روحی و روانی به بازیکنان رسیدگی کند امیدی برای قهرمانی ششم خواهیم داشت.

سلطانی در مورد اینکه انتقادهای پیرامون شکل کار پرسپولیس و برنامه‌های این تیم، گفت: نمی‌شود انتقاد کرد و تقصیر را به گردن کسی انداخت. هر تیمی بالا و پایین و فراز و نشیب دارد. به هیچ کدام از اعضای تیم نمی‌شود انتقاد کرد. چند بازیکن تیم هم غایب بود و به نظر من این باخت بدبیاری پرسپولیس بود. اگر از موقعیت‌هایی که در نیمه اول داشت یکی گل می‌شد ورق بر می‌گشت. تیم بد هم کار نکرد و فقط روی اشتباهات فردی گل خوردیم. گل اول اشتباه لک و گل دوم هم اشتباه مدافعین بود. خط هافبک و دفاع فضای خالی به حریف دادند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه اختلاف این تیم با صدرنشین به ۶امتیاز رسید و آیا این مساله روی روند قهرمانی تاثیر می‌گذارد، گفت: بازی دربی برای پرسپولیس ۶ امتیاز است. باید دربی را ببرد. به اعتقاد من پرسپولیس با تمام قوا در این بازی حاضر می‌شود و برنده دربی هم خواهد بود. اگر برنده دربی نباشیم باید با قهرمانی خداحافظی کنیم.

ارسال نظر: