کدخبر: 9720

پوتین سرطان گرفته| آیا واقعیت دارد؟

منابع ایالات متحده آمریکا مدعی هستند که حالت خشک چهره پوتین، نشان می‌دهد که وی متحمل درد شدیدی است.

به ادعای منبعی از داخل پنتاگون، ولادیمیر پوتین در بحبوحه جنگ روسیه و اوکراین با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند!گزارش‌های پناتگون حکایت از این دارند که رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به سرطان روده لاعلاج مبتلا شده است. گفته می‌شود صورت بادکرده رئیس جمهور روسیه در این روزها، نشانه استفاده او از داروهای شیمی‌درمانی یا استروئیدها است.

منابع ایالات متحده آمریکا مدعی هستند که حالت خشک چهره پوتین، نشان می‌دهد که وی متحمل درد شدیدی است. شاید پوتین ۶۹ ساله درحالی که مرگ را پیش روی خود می‌دیده، تصمیم به حمله به اوکراین گرفته است تا میراثی را از خود باقی بگذارد!

به گفته مامور سابق اطلاعات نظامی که حالا در پنتاگون فعالیت می‌کند، تحلیل‌گران ولادیمیر پوتین را زیر نظر داشته‌اند و معتقدند وی به شدت ناخوش‌احوال است. منبع مذکور به این نکته اشاره کرده که پوتین در گذشته بارها در حال لبخند زدن دیده شده است، اما طی سال ۲۰۲۲، در کمتر تصویری خشنود به نظر می‌آید. این منبع همچنین اظهار داشته که او نسبت به کرونا احتیاط زیادی به خرج می‌دهد و بر حفظ فاصله با کارکنان خود تاکید دارد.

در عین حال، «دیوید اوئن» (David Owen)، پزشک و وزیر خارجه سابق بریتانیا، اخیراً از احتمال مصرف داروهای تقویت عضله توسط رئیس جمهور روسیه گفته و این را علت تغییر حالت صورت او دانسته است. وی در گفتگو با Times Radio، به بیضی‌شکل شدن صورت پوتین اشاره کرده و گفته است که احتمالات مبنی بر جراحی پلاستیک یا تزریق بوتاکس را به هیچ وجه نمی‌پذیرد.

صورت لاغرتر پوتین را به وضوح می‌توان در تصاویر گذشته وی مشاهده کرد. اوئن می‌گوید رئیس جمهور روسیه یا استروئید آنابولیک یا کورتیکواستروئی (کورتون) مصرف می‌کند و به همین دلیل صورت او چنین شکلی به خود گرفته است.

اوئن همچنین این نکته را متذکر شده که این داروها سیستم ایمنی بدن را تضعیف می‌کنند که بر درصد ابتلا به ویروس کرونا می‌افزاید. پوتین نیز به‌طور سفت و سخت خود را قرنطینه کرده و به عقیده دیوید اوئن، این می‌تواند نشانه‌ای از مصرف استروئیدها توسط پوتین باشد. برخی از کارشناسان بر این باورند که انزوای پوتین طی پاندمی کرونا، تاثیری جدی روی سلامت روان او گذاشته و حتی او را به سمت حمله به اوکراین سوق داده است.

ارسال نظر: