کدخبر: 9730

بیت کوین/ارز دیجیتال/ارز خارجی

ارزش بیت کوین پوچالی شد| رمزارز بازها بخوانند

امروز صبح رسانه‌های خبری مبنی بر آتش‌بس روسیه و اوکراین منتشر کردند اما تاثیری مثبت چندانی روی بیت‌کوین نداشت.

بیت‌کوین در محدوده ۳۸ هزار دلار قرار دارد و به نظر می‌رسد این محدوده حمایت معتبری برای بیت‌کوین است. احتمال ریزش چقدر است؟امروز صبح رسانه‌های خبری مبنی بر آتش‌بس روسیه و اوکراین منتشر کردند اما تاثیری مثبت چندانی روی بیت‌کوین نداشت. علاوه بر آن طلا هم تاثیر منفی از این خبر نگرفت و در آستانه دو هزار دلاری شدن است. به نظر می‌رسد اخبار آتش‌بس هنوز مورد قبول بازارها قرار نگرفته است.محدوده حمایت ۳۸ هزار دلار یک محدوده مهم برای بیت‌کوین است و قیمت به این ناحیه واکنش نشان می‌دهد اما کارشناسان عقیده دارند احتمال ریزش تا ۳۵ هزار دلار وجود دارد.

ارزش بازار رمزارزها به شدت افت کرده است و در محدوده هزار و ۷۰۰ میلیارد دلار قرار دارد. این درحالیست که ارزش بازار در زمان اوج قیمت بیت‌کوین حدود ۳ هزار میلیارد دلار بود.حمایت بعدی بیت‌کوین محدوده ۳۵ هزار دلار است و اگر محدوده ۳۸ هزار دلار از دست برود احتمالا بیت‌کوین تا ۳۵ هزار دلار ریزش می‌کند.

به نظر می‌رسد حالا اما سیگنال‌هایی از بازگشت قیمت در محدوده ۳۸ هزار دلار دریافت می‌شود. اندیکاتورهای شاخص مقاومت نسبی و مکدی در حال صدور سیگنال خرید هستند و به نظر می‌رسد قیمت فعلا در این محدوده باقی می‌ماند.

این روزها بزرگترین ریسک بازار رمزارزها جنگ نیست بلکه نرخ بهره آمریکا است. طبق اظهار نظر پاول، فدرال رزرو قصد دارد نرخ بهره را در جلسه ۱۵ یا ۱۶ ماه مارس ۰/۲۵ درصد افزایش دهد.افزایش نرخ بهره باعث گریز سرمایه از بازارهای مالی از جمله کریپتو می‌شود و با افزایش نرخ بهره قطعا قیمت بیت‌کوین ریزش می‌کند.

ارسال نظر: