کدخبر: 9733

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

کاپیتان تیم پرسپولیس دنبالی جدایی است؟

حسینی که در بعضی از بازی‌های فصل جاری نیز طعم نیمکت نشینی را تجربه کرده است با ۴۰ سال سن قرار است در این باره جلسه‌ای با یحیی گل محمدی داشته باشد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خواستار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم شده است که در بین اسامی درخواستی، نامی از سیدجلال حسینی نیست. مدافع باتجربه پرسپولیس که در پنج قهرمانی متوالی فصول گذشته پرسپولیس جام را بالای سر برد قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد، اما هنوز خبری از تمدید قراردادش نیست.

حسینی که در بعضی از بازی‌های فصل جاری نیز طعم نیمکت نشینی را تجربه کرده است با ۴۰ سال سن قرار است در این باره جلسه‌ای با یحیی گل محمدی داشته باشد. سرمربی پرسپولیس قصد دارد نشستی را با کاپیتان تیمش برگزار کند تا ضمن گفتگو درباره شرایط او برای ادامه فعالیت در جمع سرخپوشان تصمیم‌گیری کند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تمام اختیارات لازم در این حوزه را به یحیی گل محمدی داده است تا او درباره نحوه ادامه همکاری سیدجلال حسینی با سرخپوشان تصمیم لازم را بگیرد.

یحیی نیز تصمیم دارد مذاکره با سید جلال حسینی را با حفظ شأن این بازیکن که بار دیگر با ضعف مدافعان جوان تیمش تبدیل به بازیکن اصلی در قلب دفاع تیم شده است، برگزار کند و هرگونه فعالیتش را به عهده کاپیتان با تجربه سرخپوشان بگذارد.

ارسال نظر: