کدخبر: 9757

دربی| دربی1400| دربی استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس با چه ترکیبی به دربی می رود؟

باید در‌نظر داشت که شرزود تمیروف، بازیکن جوان و تازه جذب‌ شده برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارد و با توجه به اینکه هنوز در لیگ برتر کشورمان بازی نکرده حکم هندوانه سربسته را دارد.

حامد پاکدل احتمالا می تواند از بازی بعدی سرخ پوشان راه همراهی کند. در‌حالی هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر را پشت‌سر گذاشتیم که پرسپولیس در خط حمله به‌لحاظ مهره با مشکلاتی مواجه است. با توجه به مصدومیت عیسی آل‌کثیر و همچنین حامد پاکدل که در سه بازی پشت‌سرهم برای قرمزپوشان گلزنی کرد، حالا فقط مهدی عبدی، مهاجم مرکزی این تیم است.

باید در‌نظر داشت که شرزود تمیروف، بازیکن جوان و تازه جذب‌ شده برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارد و با توجه به اینکه هنوز در لیگ برتر کشورمان بازی نکرده حکم هندوانه سربسته را دارد، هر چند مقابل نفت دقایقی به میدان رفت و عملکرد بدی هم نداشت. با این حال نکته جالب و امیدوارکننده برای کادرفنی و هواداران پرسپولیس این است که با وجود کمبود مهره در خط حمله،  این تیم با به ثمر رساندن ۳۱ گل به همراه استقلال بهترین آمار گل زده را بین تیم‌های لیگ بیست‌و‌یکم در اختیار دارد.

به‌جرات می‌شود نوشت عیسی آل‌کثیر یکی از بدشانس‌ترین مهاجم‌های چندسال اخیر لیگ برتر است. مهاجمی که وقتی پیراهن قرمزهای تهران را بر تن کرد به اوج برگشت و بسیار هم خوش درخشید، اما در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا اسیر سختگیری‌های مسئولان انضباطی AFC شد و با محرومیت طولانی‌مدت بخت حضور در فینال آسیا و بازی‌های داخلی پرسپولیس در یک نیم‌فصل را از دست داد و پس از چند‌ماه بازگشت از محرومیت با یک مصدومیت بدموقع بازهم خانه‌نشین شد. عیسی این روزها با مسئولیت خودش تمرین می‌کند تا شاید زودتر از موعد مقرر به تمرینات پرسپولیس برگردد. او این مساله را به گوش کادرفنی پرسپولیس هم رسانده است و یحیی و مربیان این تیم هم وقتی از‌ انگیزه و خواسته عیسی مطلع شدند این اجازه را به مهاجم تیم‌شان دادند که با مسئولیت خودش به تمرین انفرادی بپردازد. با این حال، هنوز زمان بازگشت او مشخص نیست. در حالت عادی و با توجه به اینکه آل‌کثیر رباط پاره کرده این فصل برای او تمام شده است، مگر اینکه‌ انگیزه و تلاش‌های این مهاجم جنوبی با معجزه‌ای همراه شود و زودتر از موعد به میادین بازگردد.

حامد پاکدل دیگر مهاجم‌ پرسپولیس که در این فصل از آلومینیوم اراک به این تیم پیوسته فصل پر ‌فراز و نشیبی را در پایتخت پشت‌سر می‌گذارد. پاکدل که در سه بازی پشت‌سرهم گل‌های مهمی برای تیمش به ثمر رسانده بود، در یکی از تمرینات سرخ‌پوشان از ناحیه سر با آسیب‌دیدگی جدی مواجه شد و بازی مقابل صنعت نفت را از دست داد.

با این حال به‌نظر می‌رسد با توجه به اینکه‌ حال عمومی این بازیکن مناسب است و در بخشی از تمرینات هم شرکت داشته، مشکل خاصی برای همراهی پرسپولیس‌ در بازی‌های بعدی ندارد و در‌صورت صلاح‌دید مربیان مقابل نفت‌مسجدسلیمان و استقلال به میدان خواهد رفت. پاکدل در این فصل بیشتر روی نیکمت نشست ولی با این حال موفق شد چهار گل برای تیمش به ثمر برساند.

ارسال نظر: