کدخبر: 9778

تهران بهم ریخت| فاجعه بزرگ در تهران

در خصوص موضوع ترافیک روزهای بارانی بارها و بارها بحث شده و تذکر داده شده ولی متاسفانه تا به امروز نه تنها حل نشده بلکه پیچیده تر شده است. متاسفانه ترافیک روز گذشته یک فاجعه مدیریتی بود که باعث آزردگی شهروندان شد.

رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: ترافیک روزهای بارانی پایتخت شکل پیچیده تر به خود گرفته و این نگرانی را به وجود می آورد که در زمان وقوع بحرانی مانند زلزله چه اتفاقی در تهران رخ خواهد داد؟

 احمد صادقی در پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری در خصوص ترافیک روزهای بارانی و ترافیک روز گذشته تهران گفت: در خصوص موضوع ترافیک روزهای بارانی  بارها و بارها بحث شده و تذکر داده شده ولی متاسفانه تا به امروز نه تنها حل نشده بلکه پیچیده تر شده است. متاسفانه ترافیک روز گذشته یک فاجعه مدیریتی بود که باعث آزردگی شهروندان شد. 

صادقی در ادامه افزود: بیشترین نگرانی بنده از عدم آمادگی و سوء مدیریت وضعیت ترافیکی مربوط به شرایط بحرانی مانند زلزله است که خدایی نکرده در شهر تهران رخ دهد. وقتی با ریزش اندکی باران که از روزهای قبل قابل پیش بینی است شهر دچار این بی‌نظمی و ترافیک غیرقابل کنترل می‌شود به طور حتم  در شرایط بحرانی که مسیرهای اصلی شهر دچار آسیب شده‌اند و مردم شهر نگران هستند با فاجعه‌ی ترافیکی روبه رو خواهیم بود.

رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران افزود: تذکر من به شهردار تهران این است که بارش باران و برف این روزها باید یک مانور و تمرین دستگاه‌ها باشد برای روزهای بحرانی نه اینکه خود تبدیل به بحران شود، در این روزها ضرورت مدیریت یکپارچه شهری و هوشمندسازی اداره شهر به طور قطع و یقین بیش از پیش احساس می‌شود.

ارسال نظر: