کدخبر: 9893

پیشنهاد و دانلود سریال های خارجی برای تماشا

فیلم های خارجی خوب

سریال های خارجی همیشه یکی از گزینه های مخاطبان برای گذران اوقات فراغت است. هرچند سلیقه ها در انتخاب ژانر متفاوت است اما نقطه اشتراک بیننده ها یک سریال مهیج و داستانی بسیار خوب است که بتواند آنها را سرگرم نگه دارد که البته اگر سریال در حال پخش باشد باید بصورت مرتب و به موقع آپدیت شود تا حس هیجان مخاطب سرکوب نگردد. در این مقاله قصد داریم چند سریال بسیار خوب و سرگرم کننده را معرفی کنیم که بخشی از آرشیو دانلود سریال خارجی سایت نیکی دیلی است.

1- برف شکن

سریال خارجی برف شکن یا اسنوپیرسر (Snowpiercer TV Series) سریالی اکشن، درام، تخیلی و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است که پخش فصل سوم آن از سال ۲۰۲۲ در شبکه تی‌ان‌تی TNT این کشور آغاز شد که سرویس نتفلیکس NETFLIX نیز از دیگر پخش کنندگان این سریال جذاب است؛ این سریال توسط گریم منسن و جاش فریدمن طراحی و ساخته شده است؛ بازیگرانی چون جنیفر کانلی، داوید دیگز، میکی سامنر، شیلا وند، آلیسون رایت، ایدو گلدبرگ، لینا هول و آرون گلنین در آن حضور دارند؛ این سریال بر اساس رمانی مصور از کشور فرانسه و فیلمی به همین نام به کارگردانی بونگ جون-هو (Bong Joon-ho)، کارگردان کره‌ای، ساخته شده‌ است؛ در این سریال بدون در نظر گرفتن اتفاقات و رخدادهای قبلی فیلم، داستان و شخصیت‌ها از نو خلق می‌شوند؛ داستان آن از این قرار است که بعد از یک فاجعه جوی، تنها بازماندگان زمین در قطاری به نام برف شکن زندگی می‌کنند؛ سریال برف شکن اقتباسی از فیلم برف شکن ۲۰۱۳ به کارگردانی بونگ جون-هو است؛ سریال برف شکن برنده یک جایزه و کاندیدای دریافت دو جایزه معتبر دیگر از جشنواره های بین المللی شده است.

چندین سال بعد از تبدیل شدن جهان به سرزمینی پهناور، سردسیر و بی‌آب و علف، جمعیت باقی مانده از نژاد بشر، درون قطار بسیار بزرگی زندگی می‌کنند که به دور سیاره زمین در حرکت است. پس از وقوع یک سری اتفاقات در این قطار، اختلاف طبقاتی هنگامی که ملانی جلسه دادگاه قاتل را برگزار می‌کند، تنش میان مسافران طبقه کارگر و طبقه مرفه قطار اسنوپیرسر شدت می‌گیرد. در ادامه، ملانی مجبور به اتخاذ تصمیمی سرنوشت‌ساز می‌شود. پس از وقوع شورش، لیتون و ملانی متوجه می‌ شوند جدی‌ ترین خطری که جان آنها را تهدید می‌کند درست در نزدیکی آنها قرار دارد.

این فیلم را با زیرنویس فارسی تماشا کنید !

2- 1883

سریال ۱۸۸۳ (1883) که با عنوان (Y: 1883) نیز شناخته می‌ شود، یک مجموعه وسترن و درام محصول کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی مشترک تیلور شریدان، کریستینا وروس و بن ریچاردسون است که فصل اول آن در قالب 10 قسمت در سال 2021 میلادی توسط سه کمپانی 101Studios و Bosque Ranch Productions و CBS Entertainment ساخته و پرداخته شد؛ از بازیگران این اثر میتوان به؛ سام الیوت، تیم مک گرا، فیث هیل، ایزابل می، لامونیکا گارت، مارک ریسمان اشاره کرد؛ همچنین پخش این سریال اولین بار از تاریخ 19 دسامبر سال 2021 میلادی توسط شبکهParamount+i در کشور آمریکا آغاز شد؛ این سریال در واقع پیش درآمدی برای سریال چهار فصلی Yellowstone محصول سال 2018 میلادی محسوب می‌شود که داستان سفر خانواده داتون و سپس تاسیس مزرعه یلواستون را روایت می‌کند؛ سریال 1883 پس از پخش با نظرات مثبت فراوانی از سوی مخاطبان و منتقدین روبرو شد و اغلب آن‌ها نحوه فیلمبرداری، فیلمنامه، بازی خوب بازیگران و همچنین کارگردانی را تحسین نمودند.

در مورد خانواده‌ ای به نام داتون است که در تگزاس زندگی می‌ کنند. اکنون آن‌ها برای فرار از فقر سفر خود را به سمت دشت‌ های بزرگ آغاز کرده تا برای دست یافتن به آینده‌ ای بهتر به مونتانا بروند.

3- سرگذشت ندیمه

سریال فوق العاده سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale) سریالی درام و علمی-تخیلی محصول شبکه هولو Hulu آمریکا است که پخش فصل اول آن از سال 2017 آغاز شد. بازیگرانی چون الیزابت ماس، ایوان استراهوفسکی، جوزف فاینز، مکس مینگلا، آماندا بروگل، مدلاین بروئر، او تی فگبنل، ان داود، سمیرا وایلی و الکسیس بلدل در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته مارگارت اتوود ساخته شده‌است و برنده چندین جایزه امی از جمله بهترین بازیگر نقش زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مهمان زن، بهترین طراحی صحنه، بهترین فیلمبرداری و بهترین سریال درام شده‌ است.

سریال در آینده روایت می شود و دورانی را به تصویر میکشد که بر اثر یک حمله گروهی، رییس جمهور و بیشتر اعضای کنگره کشته شده و اعضای این گروه با برپا کردن کشور جدیدی به نام جمهوری Gilead در قلمرو ایالات متحده کنونی سیستم حکومتی کاملا جدیدی را بر پا کرده اند. در این سیستم جدید علاوه بر تغییرات گسترده در بخش های اداری کشور، جامعه طبقاتی جدیدی شکل گرفته که افراد در طبقات مختلف بر حسب نیاز قرار داده شده و بیشتر امتیازات و حقوق فردی گذشته آنها با تغییرات شدیدی مواجه گشته است. در این شرایط داستان مجموعه حول شخصیت زنی به نام Offred متمرکز گشته است که پس از ناکامی در فرار به کشور کانادا در طبقه خاصی به نام “خدمتکار” قرار گرفته است و با توجه به وظایف تعریف شده برای این گروه شرایط بسیار دشواری را سپری می کند. آفرد جزء معدود زنانی است که هنوز توانایی باروری دارد در جمهوری گیلیاد را دارد. او به خاطر همین توانایی به عنوان ندیمه به خانه فرمانده واترفورد و همسرش فرستاده می‌شود و برای زنده ماندن مجبور به انجام وظایفی است.

4- داستان واقعی

مینی سریال داستان واقعی یا ترو استوری (True Story) یک مجموعه جنایی، درام و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک هانل ام. کالپیپر و استیون ویلیامز است که فصل اول آن در قالب 7 قسمت در سال 2021 میلادی توسط دو کمپانی Grand Electric و Hartbeat Productions تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز متیو کلارد و اریک نیومن به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون کوین هارت، وسلی اسنایپس، ویلیام کتلت، پل آدلشتاین، لورن لندن، تاونی نیوسوم، تئو روسی، کریس دیامانتوپولوس در آن بازی می کنند؛ این اثر نخستین در تاریخ 24 نوامبر سال 2021 میلادی توسط شبکه نتفلیکس NETFLIX در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ سریال داستان واقعی پس از پخش با نظرات مثبت فراوانی از سوی مخاطبان و منتقدین روبرو شد و اغلب آن‌ها داستان سریال، کارگردانی و همچنین بازی خوب بازیگران از جمله کوین هارت و وسلی اسنایپس را تحسین کردند.

ورود به آرشیو کامل سریال ها: https://www.niikidaily.info/serial/

 

ارسال نظر: