کدخبر: 9966

صد درصد دروس کنکور با موسسه ونوس

موسسه ونوس از سال 1390 با اخذ مجوز رسمی از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی اقدام به ضبط دی وی دی های آموزشی برای داوطلبان کنکور کرده است. این مجموعه با هدف دسترسی همه اقشار جامعه به اساتید برتر کنکور اقدام به انجام این کار کرده است. این موسسه در کنار تولید محتوای آموزشی توسط برترین اساتید کنکور ایران اقدام به ارائه مشاوره و پشتیبانی تحصیلی نیز کرده است. با این کار تا روز کنکور به طور کامل در کنار دانش آموزان و داوطلبان بوده و از آن ها در مسیر موفقیت حمایت و پشتیبانی می کند. 

ونوس

مزایای همراه شدن داوطلبان با موسسه ونوس 

مجموعه ونوس به منظور ایجاد عدالت آموزشی در میان داوطلبان کنکور تأسیس شده است. این مجموعه توانسته با تولید دی وی دی های آموزشی با کیفیت، کلاس های خصوصی اساتید برتر کنکور را در منزل داوطلبان برگزار کند. با این کار در زمانی که داوطلبان برای حضور در کلاس های حضوری صرف می کنند بسیار صرفه جویی شده است. بنابراین داوطلبان می توانند زمان ذخیره شده را به مطالعه در منزل بپردازند. همچنین امکان مشاهده مجدد مطالب آموزشی به تعداد نامحدود نیز وجود دارد.  دی وی دی های آموزشی مجموعه ونوس برای کلیه رشته ها در قالب تستی تولید شده است. همچنین دی وی دی های تشریحی برای رشته های تجربی و انسانی نیز طراحی شده است. در کنار این دی وی دی ها، جزوات و کتاب هایی نیز توسط اساتید این مجموعه تألیف شده است. این کتاب ها و جزوات مکمل دی وی دی های آموزشی بوده و به عنوان یک منبع آموزشی، برای داوطلبان کنکور کفایت می کند. کلیه مطالب ارائه شده مطابق با آخرین تغییرات کتب درسی بوده و در صورت تغییر به صورت سالیانه به روز رسانی می شود. همچنین کیفیت مطالب ارائه شده و روش های تست زنی بسیار بالا بوده و نتیجه آن را می توان در رتبه های کسب شده توسط دانش آموزان و داوطلبان کنکور سال های پیش موسسه ونوس مشاهده کرد. 

 

مناسب برای همه دانش آموزان و داوطلبان کنکور 

محتوای آموزشی مجموعه ونوس بر اساس سطح دانش داوطلبان دسته بندی شده است. بنابراین دانش آموزان و داوطلبان کنکور با توجه به میزان دانش قبلی خود می توانند از بخش مورد نظر شروع به مطالعه و تست زنی کنند. با این کار در زمان آن ها صرفه جویی شده و برنامه ریزی دقیقی تا روز کنکور خواهند داشت. همچنین کلیه مطالب بر اساس زمان طبقه بندی شده اند. بنابراین داوطلبان به راحتی می توانند بر اساس مدت زمانی که تا روز کنکور در اختیار دارند به مطالعه منابع بپردازند. بدین ترتیب همه دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شرایط مختلف می توانند از این منابع استفاده کنند. 

هدف مجموعه 

مجموعه ونوس در بازار داغ کنکور توانسته بسیار آهسته و پیوسته عمل کند و در این راه ماندگار شود. این مجموعه تمرکز خود را صرف بالا بردن کیفیت مطالب ارائه شده و به روز بودن آن ها کرده است. همچنین با ارائه مشاوره تخصصی و پشتیبانی از دانش آموزان در این راه، سعی در هدایت آن ها در مسیر درست داشته است. نتایج به دست آمده توسط داوطلبان کنکور، خود گویای موفقیت این مجموعه در تعیین سرنوشت تحصیلی دانش آموزان است و نیاز به تبلیغ ندارد. 

 

ارسال نظر: