کدخبر: 9973

فرهاد مجیدی| استقلال| اخبار ورزشی

فرهاد مجیدی تیم جدیدش را بست

سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع شاخص در ترکیب استقلال به شمار می روند که حضور آنها، نظم خاصی را به دژ دفاعی تیم فرهاد داده بود.

پس از جدایی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند، استقلالی ها توانسته اند قدرت دفاعی خود را همچنان حفظ کرده و عملکرد خوبی داشته باشند.اینکه شما بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داشته باشید و ناگهان در حساس ترین مقطع فصل و در کورس قهرمانی دو ستون اصلی خود را از دست بدهید، باعث به هم خوردن تمرکز تیمی و افزایش ضعف در خط دفاعی تیم می شود اما حداقل تاکنون و تا هفته بیست و دوم، این گزاره درباره تیم فرهاد مجیدی صحیح نبوده است.

سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع شاخص در ترکیب استقلال به شمار می روند که حضور آنها، نظم خاصی را به دژ دفاعی تیم فرهاد داده بود و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، این دو توانایی حضور در تیم ملی را داشتند که البته در این میان تنها یزدانی توانست حضور در ترکیب تیم اسکوچیچ را تجربه کند.

با قطعی شدن جدایی این دو بازیکن، تمامی پلن های ممکن برای تقویت خط دفاعی استقلال روی میز قرار گرفت. آبی پوشان ابتدا روی به گزینه های داخلی و تیم های پایه خود آوردند و سپس به سراغ گزینه های خارجی رفتند. در میان چند بازیکن آزادی که به مجیدی معرفی شد، این رافائل سیلوا بود که توانست نظر مثبت کادرفنی آبی ها را به دست آورده و به این تیم بپیوندد.

با این حال، استقلال قبل از آن مجبور بود تا در سه دیدار مهم برابر فجرسپاسی، نساجی و گل گهر، بدون تقویت تیمش بازی کند. بازگشت عارف غلامی موهبت بزرگی بود که در بهترین زمان ممکن نصیب استقلال و مجیدی شد. مدافعی که در دیدار جام حذفی برابر پرسپولیس دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، درست در زمانی به میادین بازگشت که داشتن یک مدافع، از نان شب نیز برای آبی ها واجب تر بود.

ارسال نظر: