کدخبر: 19014

قرعه کشی خودرو | قرعه کشی خودرو داخلی | ثبت نام قرعه کشی خودرو

نتیجه قرعه کشی خودرو ایران خودرو مشخص شد!

اسامی برندگان قرعه کشی خودرو ایران خودرو مشخص گردید!

قرعه کشی خودرو بعد از ثبت نام انجام می گیرد. قرعه کشی خودرو دارای شرایط خاصی است و اسامی برندگان قرعه کشی خودرو اعلام  می شود، اما با توجه به حقوق مصرف کننده، طی چند روز آینده لیست اسامی برندگان قرعه کشی خودرو اعلام خواهد شد. در ادامه جزییات نهایی از قرعه کشی خودرو طرح یک پارچه را بخوانید.

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد!

بر اساس گزارش گروه خودروسازی ایران خودرو برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شدند.

مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ساعت 17 امروز (یک شنبه 21 اسفندماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش فوق العاده محصولات خود ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده چهار محصول سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک و هایما S5 و S7 عرضه کرد.

در طرح فروش عادی ایران خودرو 937 هزار و 222 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

بر اساس اعلام ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده عادی 3 هزار و 90 متقاضی بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند.

در این طرح فروش بیشترین تقاضا برای خودرو دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک با 470 هزار و 553 متقاضی به ثبت رسیده است.

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت.

مکانیزم خرید خودرو در طرح جدید فروش

قالیباف گفته است که در گام اول متقاضیان خرید خودروی داخلی از روز شنبه 20 اسفند تا سه‌شنبه 23 اسفند فرصت دارند حساب شخصی وکالتی به نام سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ایجاد و مبلغ 100 میلیون تومان در آن مسدود کنند.

این بند از اظهارات قالیباف، انتقادات و تردیدهای زیادی را درباره قصد وزارت صمت از فروش گسترده خودرو در روزهای پایانی سال ایجاد کرده است. در روزهایی که دولت به شدت با کسری بودجه مواجه است، در پرداخت حقوق و پاداش پایان سال کارمندان خود مانده و برای تامین هزینه‌های سربار خود دست به هر کاری می‌زند.

حالا هم پای سازمان حمایت از مصرف کنندگان به طرح فروش خودرو باز شده و در اقدامی که برخی آن را بر اساس اساسنامه این سازمان غیرقانونی می‌دانند، اقدام به دریافت و مسدودسازی وجوه مردم در حساب‌های خود می‌کند.

او با اشاره به اینکه در طرح یکپارچه عرضه خودرو قرعه‌کشی حذف شده است گفته است: پس از بررسی حساب‌های وکالتی متقاضیان، مرحله دوم از تاریخ 26 تا 28 اسفند ماه اجرا می‌شود که در این مرحله متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.esalecar.ir نسبت به ثبت‌نام خودروی مورد نظر اقدام کنند.

قرعه کشی خودرو‌های وارداتی انجام شد!

پس از انتشار لیست نوبت خودرو‌های وارداتی، مرحله دوم انتشار آگهی عرضه خودرو‌های وارداتی و اقدام به خرید توسط متقاضیان حایز شرایط طبق نوبت و مرحله سوم تحویل خودرو‌های وارداتی به خریداران به نوبت تعیین‌شده، انجام خواهد شد. براساس این گزارش، در مدت ثبت‌نام این طرح (از ششم اسفندماه تا پایان ۱۳ اسفندماه)، حدود ۱۲۰هزار نفر برای خودرو‌های خارجی وارداتی ثبت‌نام کرده‌اند.

قرعه کشی خودروهای وارداتی به چه شکل انجام می‌گیرد؟!

امید قالیباف اعلام کرد: قرعه‌کشی نوبت‌دهی خودروهای وارداتی برای تعیین نوبت افراد متقاضی ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه ۲۱ اسفند ماه) در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی انجام خواهد شد.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: از میان افراد ثبت‌نام کننده که پس از استعلام‌ها مشخص شد حائز شرایط عمومی (نداشتن پلاک انتظامی فعال، دارا بودن سن ۱۸ سال و گواهینامه معتبر، عدم خرید خودرو طی ۴۸ ماه گذشته و…) و شرط ویژه این طرح که مسدود ماندن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی به‌نام شخص متقاضی هستند، قرعه‌کشی صرفاً به جهت تعیین نوبت تخصیص خودرو انجام می‌شود.

وی افزود: پس از تعیین لیست نوبت‌های تخصیص، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه saleauto.ir نسبت به رتبه و زمان تخصیص خودرو خود مطلع شوند.

گفتنی است که طی مدت ثبت‌نام این طرح (از ششم اسفند ماه تا پایان ۱۳ اسفند ماه)، حدود ۱۲۰ هزار نفر برای خودروهای خارجی وارداتی ثبت‌نام کرده‌اند؛ پس از پایان ثبت‌نام، بررسی‌ها برای استعلام شرایط ثبت‌نام‌کنندگان آغاز شد.

یادآوری می‌شود که پس از انتشار لیست نوبت‌ خودروهای وارداتی، مرحله دوم انتشار آگهی عرضه خودروهای وارداتی و اقدام به خرید توسط متقاضیان حائز شرایط طبق نوبت و مرحله سوم تحویل خودروهای وارداتی به خریداران به نوبت تعیین شده، انجام می‌شود.

چه ماشین‌های در طرح جدید یک پارچه عرضه می‌شود؟!

از امروز شنبه بیست اسفندماه، مرحله اول طرح بزرگ عرضه یکپارچه خودرو‌های داخلی بر مبنای لیست نوبت دهی آغاز می‌شود.

این طرح فروش خودرو شامل سه مرحله است که در مرحله نخست از 20 اسفند تا 23 اسفند، مهلت افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است که متقاضیان باید مبلغ یکصد میلیون تومان را در آن داشته باشند.

خودروهای درج شده در سامانه یکپارچه به شرح زیر است:

ایران خودرو

وانت آریسان

پژو 207 اتومات

پژو 207 دستی

پژو 207 Tu3

دناپلاس دستی

تارا دستی

تارا اتوماتیک

سورن پلاس دوگانه

سورن پلاس بنزینی

دناپلاس اتومات

پارس ساده

پارس ELX XUP

پارس سفارشی XUP

سایپا

شاهین جی

کوییک آر اتومات

کوییک آر دستی

کوییک اتومات

کوییک اس

آرین پارس موتور

لاماری

فردا موتور

Fmc-sx5

Fmc-t5

Suma m4

مکث موتور

تیارا

گروه خودرو سازی ایلیا

دایون Y5

کرمان موتور

KMC

T8

جک S5

جک ‌S3

مدیران خودرو

آریزو 6 پرو اکسلنت

آریزو 5 توربو

تیگو 8 پرو مکس

ایکس 22 پرو

ایکس 55 پرو

تیگو 7 پرو اکسلنت

تیگو 8 پرو

نکته: طرح جوانی جمعیت هم نیاز به افتتاح حساب و موجودی 100 میلیون تومان خواهد داشت.

ارسال نظر: