کدخبر: 2900

فریبا متخصص / سریال افرا / عکس بازیگران

آیا ازدواج فریبا متخصص بازیگر سریال افرا با مهران مدیری حقیقت دارد؟

فریبا متخصص بازیگر سینمای ایران در سریال افرا که به تازگی پخش می شود ایفای نقش کرده است.

فریبا متخصص در ۱ مردادماه سال ۱۳۴۰ در بروجرد متولد شد. فریبا متخصص ۵ خواهر و برادر و یک پسر به نام پوریا پوربهرامی دارد. فریبا متخصص کار هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد. فریبا متخصص فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به‌ترتیب از سال‌های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۸ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ به عرصه سینما راه یافت. فریبا متخصص در سال ۱۳۷۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه‌شناسی شد. فریبا متخصص به تازگی در سریال افرا ایفای نقش کرده. 

زندگی شخصی فریبا متخصص

فریبا متخصصدر برخی سایت ها عنوان شده وی همسر مهران مدیری یا علی عمرانی است که این موضوع صحت ندارد و همسرش یک فرد غیر هنری با نام فامیلی پور بهرامی می باشدهمسر واقعی مهران مدیری و مادر فرهاد مدیری و شهرزاد مدیری فرزندان مهران مدیری رشته اش هنری بوده و ادبیات. او خانه دار است و برای خودش می نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت های تلویزیونی اش استفاده کرده است.

صداپیشگی فریبا متخصص

فریبا متخصصاز سال 68 هم وارد رادیو شده و در بخش اداره کل نمایش صدا استخدام شدم. وی بازیگر حرفه ای رادیو است و علاوه بر دریافت جوایز متعدد بازیگری در زمینه های گوناگون، تاکنون بیش از 9 جایزه داخلی و بین المللی را نیز به خاطر فعالیت های رادیویی اش دریافت کرده است.

زندگی هنری فریبا متخصص

فریبا متخصصهنر همیشه و در هر برهه ای از زندگی، چشمانداز من را به دنیا وسیعتر کرده و باعث شده دنیا را روشنتر ببینم. اینکه کجای عالم سینما هستم باید بگویم که سینما اقیانوسی است که من حتی ذرهای از آن هم نیستم. ولی امیدوارم سینمای ما یک سینمای معنا گرا باشد که خوشبختانه در بعضی از این کارها این مهم دیده میشود. از آنجا که بازیگری حرفه من است خب باید حرفه ای با آن برخورد کنم و مسائل مالی را هم در نظر بگیرم ولی کمتر پیش میآید که به خاطر پول خوب نقشی را بپذیرم که علاقهای به آن ندارم.

متن خوب، نقش خوب، کارگردان و اخلاق حرفه ای ملاک انتخاب نقش هایم می باشد.

زندگی تلخ فریبا متخصص

فریبا متخصصدر زندگی فریبا متخصص، تلخ ترین خاطره به شبی برمیگردد که برادر جوانش را ناگهانی و در اثر سکته قلبی از دست داد. تلخی ماجرا وقتی دوچندان شد که او علی رغم این که تمام اعضای خانواده اش در حال عزاداری بودند، طبق قراری که با گروهش در رادیو داشت، سر ضبط رفت. متخصص می گوید:از شدت گریه، چشم هایم باد کرده بود. یک عینک آفتابی به چشمم زدم و صبح رفتم سر کارآنجا می دیدم که همکارها با تعجب به من نگاه می کنند و به همدیگر می گویند این چرا عینکش را در نمی آورد؟تلخ ترین و شیرین ترین واقعه زندگی فریبا متخصص! یک نمایش رادیویی به کارگردانی آقای زنجانپور بود. یک گروه بزرگ 20 نفره بودیم و من نقش زنی را داشتم که صاحب کافه بود و باید مدام می خندید و اداهایی در می آورد که من در حالت عادی هم برایم سخت بود این نقش را ایفا کنم. با تمام این سختی ها اجرا تمام می شود.

بعد از پایان نمایش متخصص دیگر نمی تواند گریه خود را نگه دارد و اشکش سرازیر می شود. اعضای گروه به شدت ناراحت می شوند و از او می پرسند چرا ماجرا را به آنها نگفته، اما او هنوز هم نمی داند کار درستی انجام داده یا نه:بعد از این همه سال هنوز نمی دانم باید پیش خانواده ام می ماندم یا باید وظیفه شغلی ام را انجام می دادم؟

تئاترهای فریبا متخصص

فریبا متخصصاز سال 1360 کار خود را در زمینه تئاتر آغاز کردم من عاشق تئاتر هستم و در گذشته و در بین سال های 60 تا 75 فعالیتم در تئاتر خیلی چشمگیر بود ولی الان به دلیل مشغله کاری، کمتر تئاتر کار میکنم ولی باید بگویم رشد کیفی که سینما در سالهای اخیر داشته تئاتر نداشته است.

فیلم های سینمایی فریبا متخصص

فریبا متخصصاندر لطائف روزگار1364منصور کوشان

گالش های مادربزرگ1368–1367

قابیل 1370حمید تمجیدی

مزد ترس1371

نوروز 721372

همسایه ها1372

استپان1372

باغ گیلاس1373–1372

نیمه پنهان ماه1373

آوای فاخته1373

علاءالدین1375–1373

سکوت سحر1376

تولدی دیگر1377داریوش فرهنگ

چشم به راه1377

همسفر1379قاسم جعفری

شب آفتابی1381

در چشم باد1382مسعود جعفری جوزانی

بوی غریب پاییز1383

به دنیا بگویید بایستد1385

سایه تنهایی1388

به کجا چنین شتابان1388ابوالقاسم طالبی

ملکوت1389محمدرضا آهنج

تله فیلم «حق السکوت»1389

زمانه1391حسن فتحی

قرعه1394–1395برزو نیک نژاد

ارسال نظر: