کدخبر: 10460

آموزش خرید از فری پیک

احتمالاً به واسطه‌ی نتایج جستجو برای تصاویر تا به حال چندین بار وارد سایت فری پیک شده‌اید. و حتماً این موضوع را هم مشاهده کرده‌اید که خرید از فری پیک و یا دانلود از فری پیک برای کاربران ایرانی امری تقریبا غیرممکن است!

اگر ادمین پیجی در اینستاگرام هستید و یا مشغول به کار طراحی گرافیک می‌باشید، مطمئناً تا الان نیاز مبرم به  دسترسی راحت به سایت‌هایی مانند فری پیک را احساس کرده‌اید.

گاهی اوقات موضوعاتی که برای آن‌ها به دنیال تصاویر می‌گردید، نیازی ندارند که از صفر بابتش طرحی را طراحی کنید و می‌توانید از طرح‌های آماده‌ی موجود در سایت‌هایی مانند فریپیک استفاده کنید.

برای یک موضوع خاص حتماً لازم نیست که طرح را مستقیماً از سایت کپی کرده و با تغییر کلمات و عنوان‌های آن، به مانند همان طرح اما فارسی شده در محصول و یا کسب و کار خود استفاده کنید. شما می‌توانید تنها با الهام گرفتن از برخی موارد موجود در طرح لایه باز، طرح منحصر به فرد خود را پیاده‌سازی کنید و نتایج به دست آمده حتی حرفه‌ای‌تر از طرح‌های موجود در سایت فری پیک خواهد بود.

برای دانلود از فری پیک در گذشته راه‌های غیر قانونی زیادی وجود داشت اما با پیشرفته‌تر شدن سیستم و زیرساخت‌های این وب سایت، رفته‌رفته کار طراحان سخت‌تر و تا الان هم تقریباً می‌توان گفت دانلود غیرقانونی از این سایت کاملاً غیر ممکن است.

ممکن است از تصویری که انتخاب می‌کنید واتر مارک‌های آن به راحتی قابل از بین بردن باشد اما کیفیت فایلی که به دست می‌آورید با آنچه که با دانلود از فری پیک در اختیارتان قرار می‌گیرد فرق بسیار زیادی دارد.

جدای از این موارد شما خود به عنوان یک طراح حق حقوقی و معنوی همکار خود را رعایت نکرده‌اید و وجدان کاری خود را با چنین حرکاتی به شدت خدشه دار می‌کنید.

اگر این سؤال در ذهنتان است که ما به عنوان یک کاربر ایرانی چطور می‌توانیم از خدمات سایتی مانند فری پیک استفاده کنیم، با ادامه‌ی این مقاله همراه باشید تا بهترین راه موجود که هم قانونی است و هم در زمان شما به شدت صرفه‌جویی می‌کند را به شما معرفی کنیم.

تنها راه استفاده از محصولات وب سایت فری پیک خرید از آن است.

خرید از فری پیک برای کاربران ایرانی که به خدمات پرداخت دلاری دسترسی ندارند و همچنین موارد مربوط به تحریم را همراه دارند، قطعا امری به شدت دشوار می باشد.

برای خرید از وب سایت فری پیک باید از سایت‌های پرداخت خدمات ارزی استفاده کنید که اگر بر اساس شانس شما از این سایت پشتیبانی کنند، باید مبلغ دلاری بیشتر از آنچه که واقعاً ارزشش را دارد بپردازید و همچنین مدت زمانی زیادی را برای انجام سفارش و تحویل فایل مورد نظرتان منتظر بمانید.

معمولاً در بین آن همه تصویر و وکتور در سایت فری پیک شما برای پروژه خود فقط به یک یا دو فایل نیاز دارید اما با توجه به قوانین موجود در فری پیک، شما حداقل باید اشتراک یک ماهه خریداری کنید تا بتوانید از خدمات این سایت استفاده کنید. طبیعتا این موضوع برای شمایی که فقط به 2 فایل نیاز دارید، به صرفه نخواهد بود!

برای خرید از فری پیک راهی جز پرداخت دلاری و استفاده از سایت‌های خدمات ارزی واسط وجود ندارد. اما در ادامه سرویسی را به شما معرفی می‌کنیم تا برای همیشه این دغدغه را برای شما به عنوان یک طراح و حتی یک کاربر عمومی اینترنت برای همیشه حل کرده باشد.

شما را با سرویس جدید سایت باک آشنا می‌کنیم. سایت باک که مرجع دانلود فایل‌های لایه باز گرافیک، موزیک و ویدیو است به تازگی از محصولی رونمایی کرده است که دغدغه‌ی شما برای خرید از فری پیک برای همیشه حل خواهد شد.

در این سرویس تمامی دغدغه‌های فعلی برای پرداخت دلاری محصولات، تحریم بودن و همچنین منتظر ماندن برای دریافت سفارش به صورت کامل حل شده است.

سرویس خرید از فری پیک باک به صورت کاملاً آنی عمل می‌کند و برای دریافت وکتور و تصاویر و PSD (فایل لایه باز فتوشاپ) مورد نظر خود از سایت فری پیک، کافی است لینک صفحه فایل مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید و آن را در سایت باک جای‌گذاری کنید. بعد از جای‌گذاری و زدن دکمه‌ی دانلود فایل، فایل مورد نظر به صورت لحظه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توانید از فایل دریافت شده به هر صورتی که تمایل دارید استفاده کنید.

در ادامه به شما نشان خواهیم داد که برای خرید از فری پیک و دانلود وکتور و PSD از آن به چه صورت باید از سایت باک استفاده کنید.

وارد سایت باک به آدرس https://baaak.ir  شوید و در منوی بالا بر روی گزینه دانلود مستقیم از سایت فری پیک و انواتو کلیک کنید.

بعد از کلیک بر روی منوی مورد نظر وارد صفحه‌ی زیر  می‌شوید و در آنجا کافی است تا لینک مورد نظر خود را از سایت فری پیک وارد کرده و بر روی دانلود فایل کلیک نمایید.

 

همانطور که می‌دانید استفاده از تصاویر این وب سایت رایگان نیست و شما هم باید برای خرید از فری پیک مبلغی را بپردازید. این مبلغ در سرویس باک به صورت بسته (پکیج) در آمده است تا وابسته به نیاز شما هر بسته ای را که مورد نظرتان بود تهیه نمایید.

بسته های موجود در سایت باک به شرح تصویر زیر می‌باشد که شما آزادانه و وابسته به نیاز خود می‌توانید هر کدام از آن‌ها را که خواستید تهیه نمایید و به راحتی از فری پیک خریدتان را انجام دهید. در نظر داشته باشید که محدودیت زمانی برای درخواست دانلود نخواهید داشت و می توانید هر زمان که خواستید از اعتبار دانلود خود استفاده کنید.

 

مزایایی که در استفاده از سایت باک شامل حالتان می‌شود عبارت است از:

۱− دانلود آنی

بر خلاف سایت‌های خدمات ارزی واسط که معمولاً دارای ساعت کاری هستند، فرایند خرید از فری پیک به واسطه‌ی سایت باک کاملاً خودکار انجام می‌شود در هر ساعتی از شبانه‌روز که شما سفارش خود را ثبت کنید در کمتر از ده دقیقه فایل آماده می‌شود و برای شما قابل استفاده خواهد بود.

۲− پشتیبانی

با استفاده از سیستم پشتیبانی آنلاین باک، در هر ساعتی از شبانه‌روز به هر مشکلی درون سایت و یا در حین انجام سفارش بر خوردید، می‌توانید به پشتیبانان سایت پیام دهید و مشکل خود را مطرح کنید تا آن‌ها نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی کرده و موارد پیش آمده را برطرف نمایند.

 

۳− قیمت کاملاً به صرفه

با توجه به نوسانات بازار ارز، پلن‌هایی که در سایت باک تعریف شده است بسیار به صرفه‌تر از آن است که شما برای دانلود فقط یک فایل مجبور باشید مبلغ زیادی را بپردازید و برای دریافت سفارش خود نیز زمان طولانی‌ای را منتظر بمانید.

برای رفتن به صفحه‌ی خرید از فری پیک در سایت باک می‌توانید به صورت مستقیم وارد آدرس روبرو شوید: https://baaak.ir/request

همانطور که مشاهده کردید نگرانی خرید از فری پیک و همچنین دانلود فایل‌های آن برای همیشه برای کاربران ایرانی برطرف شده است. از این به بعد برای دانلود از فری پیک کافی است یک بسته از سایت باک تهیه کنید و سایر موارد را به سرویس سایت باک بسپارید.

دیگر نیازی نیست برای دانلود فقط چند تصویر، هزینه‌ی دلاری زیادی را برای تهیه‌ی اشتراک از سایت فری پیک بپردازید. کافی است مبلغی معادل نیم دلار را در سایت باک بپردازید و حداقل به سه تصویر، وکتور یا فایل لایه باز (PSD) پریمیوم از این وب سایت دسترسی داشته باشید.

منبع: آموزش خرید و دانلود از فری پیک

 

ارسال نظر: