کدخبر: 10991

آمار کرونا امروز 26 فروردین 1401 اعلام شد

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۷۷۷ نفر رسید.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته در ۱۹ استان، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی گزارش نشده و در ۵ استان نیز، یک نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ از دست داده است این در حالیست که متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع ۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۴۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۷۷۷ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته در ۱۹ استان، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی گزارش نشده و در ۵ استان نیز، یک نفر جان خود را از دست داده است.

استانهای سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، سمنان، چهار محال و بختیاری، قزوین، بوشهر، خراسان شمالی، ایلام، مرکزی، اردبیل، یزد، کردستان، قم، همدان، البرز، خوزستان، مازندران و خراسان رضوی مرگ و میر ۰ و استانهای کرمان، لرستان، کرمانشاه، گلستان و هرمزگان مرگ و میر ۱ نفر داشته‌اند.

ارسال نظر: