کدخبر: 11107

حادثه باورنکردنی در استان البرز| شهر بهم ریخت

فرمانده انتظامی البرز گفت: یک تریلر که در پوشش انتقال شمش آهن قصد انتقال ۹۹ کیلو حشیش از استان های مرزی به استان البرز را داشت، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شناسایی و توقیف شد.

سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر اقدام به خریداری مقدار قابل توجهی مواد مخدر حشیش کرده و در پوشش بار شمش آهن به وسیله یک تریلر در حال انتقال آن به این استان است.

وی افزود: در ادامه ماموران با رصد اطلاعاتی در مسیر حرکت تریلر حامل مواد مخدر، در محورهای ورودی استان البرز مستقر و با رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت تریلر مورد نظر را مورد شناسایی قرار داده و در یک عملیات غافلگیرانه راننده آن را دستگیر و تریلر را به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در بازرسی از تریلر توقیف شده، ۹۹ کیلوگرم حشیش که در بین شمش های آهن جاسازی شده بود کشف شد.

سردار محمدیان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: چشمان بیدار فرزندان این مرز و بوم در پلیس مبارزه با مواد مخدر، خواب را برای سودجویان و کسانی که با آلوده کردن جوانان قصد رسیدن اهداف شوم خود را دارند، نا آرام کرده است.

ارسال نظر: