کدخبر: 11257

دزدی هولناک در تهران| پنهان شدن دزد طمع کار داخل کمد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزل ویلایی محله مسعودیه حین سرقت خبر داد و گفت : سارق داخل کمد پنهان شده بود که دستگیر شد.

سرهنگ " جلیل موقوفه ای " اظهارداشت:  روز گذشته در پی اعلام شهروندان مبنی بر حضور سارق در یکی از منازل ویلایی در محله " مسعودیه " تیم عملیات کلانتری مسعودیه سریعا به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد که مالک در خانه حضور ندارد و خانه ویلایی فاقد سکنه می باشد افزود: با هماهنگی های قضائی ماموران وارد منزل شده و مشاهده و متوجه شدند  گاو صندوق مستقر در خانه باز شده است.

غافلگیری سارق خانه ویلایی در مسعودیه تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران به دستگیری متهم در داخل کمد دیواری اشاره کرد و گفت: متهم  35 ساله با هوشمندی شهروندان و اطلاع به موقع آنان در محل جرم دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم به سرقت از منزل با همدستی یکی دیگر از همدستان خود در هفته گذشته معترف و اظهار داشت مجددا با توجه به اطلاع از عدم حضور مالک به تنهایی جهت سرقت مجدد مراجعه کرده است.

سرهنگ موقوفه ای به  شناسایی مال باخته و دعوت وی به کلانتری اشاره و  در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمال متهم و دستگیری همدست وی ادامه دارد.

ارسال نظر: