کدخبر: 12723

عشق ممنوعه پسرجوان را قاتل کرد| جزییات دردناک

پسر جوانی به همراه دختر خاله اش، شوهر وی را به قتل رسانده و سپس جنازه او را به آتش کشیدند.

 پسر جوان که  در دام عشق ممنوعه افتاده و با همدستی دختر خاله اش، شوهر وی را به قتل رسانده و جنازه او را به آتش کشیده بود شش سال بعد از جنایت توانست رضایت اولیای دم را جلب کند و به زندگی برگردد. وی که در یک قدمی چوبه دار قرار داشت به زودی از زندان آزاد می شود.

 نیمه شب 16تیرماه سال ۹۵  وقوع آتش سوزی یک دستگاه سمند در کمربندی پل فیروز آباد به سمت غنی آباد به ماموران کلانتری ۱۷۳ اعلام شد. مأموران وقتی به محل آتش سوزی رفتند به مهار آتش پرداختند و با جنازه سوخته یک مرد روی صندلی سرنشین روبه‌رو شدند .جنازه این مرد که شواهد نشان می داد قبل از آتش سوزی با چاقو کشته شده است برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

 یک روز از این ماجرا گذشته بود که زن ۳۹ ساله ای به نام الهام به پلیس آگاهی رفت و از ناپدید شدن شوهر ۴۲ ساله اش به نام بهرام خبر داد. وی گفت :دیشب شوهرم بعد از خوردن افطاری خانه را ترک کرد تا به مادرش سر بزند. اما دیگر به خانه برنگشت .

نشانی هایی که این زن از شوهرش ارائه داده بود با نشانی های جنازه ناشناس مطابقت داشت. به این ترتیب مشخص شد جنازه سوخته متعلق به بهرام بوده است .پلیس در تحقیقات به بازجویی از همسر  و دو دختر 9 و 12ساله قربانی پرداخت اما به سرنخی نرسید.

 برادر بهرام به ماموران گفت: وقتی زن برادرم هراسان با من تماس گرفت و از ناپدید شدن بهرام خبر داد به آنجا رفتم .اما با فرش خیسی که در حیاط بود رو به رو شدند .برادرم و همسرش مدتی است  با هم اختلاف دارند و می ترسم الهام در ماجرای کشته شدن برادرم دست داشته باشد.

ارسال نظر: