کدخبر: 12834

شیراز به آتش کشیده شد| جزییات هولناک در این شهر

فیلمی در خصوص استفاده ماموران انتظامی شیراز از سلاح در یکی از معابر این شهر واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته که نشان از فاصله واقعیت تا تحریف این رویداد دارد.

 انتشار فیلمی در فضای مجازی تحت عنوان استفاده نیروی انتظامی از سلاح در خیابان‌های شیراز واکنش‌های زیادی در فضای مجازی به دنبال داشت.راوی این فیلم مدعی است که در شب‌های اخیر پلیس اقدام به استفاده از سلاح در خیابان ولیعصر قصردشت شیراز و در مواجهه با سرنشینان یک خودرو کرده است.

در این فیلم  شیشه شکسته خودرو پژو ۲۰۶ و دو مامور نیروی انتظامی نیز دیده می شوند که لباس زمستانه به تن دارند که با آب و هوای خردادماه شیراز در تضاد است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در این باره گفت: هماهنگونه که از پوشش ماموران پلیس در این کلیپ نیز مشخص است این رخداد در زمستان سال گذشته در یکی از معابر شهر شیراز رخ داده است.

سرهنگ دوم حمید افرامن افزود: راننده و سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به دلیل حرکات مخاطره آمیز و نداشتن تعادل روانی در حین تردد توسط عوامل گشت یگان امداد شیراز با دستور ایست مواجه اما به این موضوع توجه نکرده و حتی قصد زیرگرفتن ماموران را نیز داشته‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال بروز حادثه و به خطر افتادن جان سرنشینان این خودرو و یا دیگر شهروندان و عابرین در پی حرکات مخاطره آمیز راننده این خودرو، ماموران انتظامی در حین تعقیب و گریز از کلانتری ۱۸ ولیعصر شیراز نیز درخواست نیروی کمکی کرده اما این خودرو به علت سرعت زیاد با مانعی برخورد و متوقف می‌شود.

افرامن با بیان اینکه سرنشینان این خودرو ۳ زن و ۲ مرد بوده‌اند،گفت: در پی بررسی‌های انجام شده راننده و سرنشینان این خودرو در حالت روانی طبیعی نیز نبوده اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس گفت: در این حادثه هیچ نوع تیراندازی و استفاده از از سلاحی نیز صورت نگرفته و ادعای مطرح شده کذب است.

وی اظهار داشت: شهروندان در صورت مواجهه با اخبار و رویدادها در فضای مجازی صحت مطالب را از منابع خبری رسمی و یا سایت پلیس پیگیری باشند و هرگز به شایعات توجه نداشته باشند.

ارسال نظر: