کدخبر: 13158

خواننده معروف دستگیر شد| جرم سنگین خواننده لو رفت

رسانه های هنگ کنگی خبر از محکومیت احتمالی کریس وو به جرم تجاوز به عنف دادند.

 به گزارش رسانه های هنگ کنگی، کریس وو فوق ستاره چینی-کانادایی به جرم تجاوز به عنف محکوم می شود. او با خطر احتمال زندانی شدن بین ۳ تا ۱۰ سال روبرو است.

وو در آگوست سال گذشته پس از آنکه دو میشو اینفلئونسر ۱۸ ساله صنعت مد او را به متهم به تجاوز کرد، دستگیر و به طور رسمی متهم اعلام شد.

این دختر از رسانه های اجتماعی برای متهم کردن خواننده و بازیگر سرشناس استفاده کرد. دو میشو گفته بود در ۱۷ سالگی و زمانی که مست بوده است، کریس وو به او تجاوز کرده است. این دختر بعدا کریس وو را متهم کرد که همین کار را با سایر دختران جوان از جمله دو دختر خردسال انجام داده است.

وو در آن زمان اتهامات را تکذیب کرد و پلیس در ابتدا از کنار این موضوع گذشت با این حال دو هفته بعد از آن، رسانه های چینی به طور رسمی خبر  دستگیری وو را تایید کردند.

با وجود اینکه جزییات دادگاه غیرعلنی وو هنوز اعلام نشده است با این حال میزان محکومیت ها در دادگاه های چین ۹۹٫۹ درصد است و به این ترتیب درباره نتیجه دادگاه نمی توان چندان شک کرد.

در چین، جرم تجاوز به طور معمول حکمی بین ۳ تا ۱۰ سال زندان دارد. در موارد خاص و همراه با رسوایی این حکم می تواند به حبس ابد یا حتی مجازات اعدام منجر شود.

طبق گزارش های رسیده، دادگاه حتی می تواند حکم تبعید کریس وو را نیز صادر کند.

 

ارسال نظر: