کدخبر: 11724

قتل | علت قتل | قتل وحشتناک

قتل مسلحانه شهر را به آشوب کشید| قاتل بعد از 13 سال لورفت

در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم از استان خارج و به محل نامعلومی گریخته و هیچ گونه خبری از وی در دست نیست.

 قاتل فراری شهروند اهل هیرمند که 13 سال فراری بود، دستگیر شد. سرهنگ مرتضی جوکار  جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ، گفت: در پی یک وقوع یک فقره قتل مردی ۶۸ ساله با سلاح کلاش در سال ۱۳۸۸ توسط فردی ناشناس در روستای ملنگ حسن شهرستان هیرمند ، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان هیرمند قرار گرفت.

 

او گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم از استان خارج و به محل نامعلومی گریخته و هیچ گونه خبری از وی در دست نیست.

جانشین فرمانده انتظامی استان  گفت:  از همان زمان وقوع قتل تحقیقات گسترده انتظامی برای کشف و دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه با بازخوانی مجدد پرونده و دعوت از شاکیان، پیگیری پرونده شدت بیشتری گرفت و کارآگاهان پلیس تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی و محل اختفای قاتل انجام دادند.

او گفت: در این راستا با استفاده از اقدامات فنی و تخصصی و بهره گیری از روش‌های نوین پلیسی مأموران موفق شدند ضمن شناسایی عامل قتل، او را در ایستگاه راه آهن استان کرمان مشاهده و تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: با شناسایی و رد زنی متهم بلافاصله پلیس آگاهی شهرستان هیرمند با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس آگاهی و پلیس راه آهن استان کرمان، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در ایستگاه راه آهن هنگام توقف قطار دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار گفت: متهم که ۳۳ سال سن دارد و اهل یکی از استان‌های شمالی کشور است در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه ارتکاب جرم شد، ولی در ادامه با مواجهه اسناد و مستندات پلیسی به ناچار به قتل در پی اختلاف قبلی با مقتول اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده فرد دستگیر شده تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شد.

ارسال نظر: