کدخبر: 13985

قاتل فراری به دام افتاد| حادثه وحشتناک در شمال ایران

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زابل قاتلی که چند روز قبلی جوانی اصفهانی را در استان مازندران به قتل رسانده و به جنوب شرق کشور متواری شده بود دستگیر شد.

 سردار احمد طاهری امروز در زاهدان اظهار کرد: در پی دریافت اخباری از  پلیس آگاهی استان مازندان مبنی بر متواری شدن قاتل فراری و تحت تعقیب آن پلیس، به سیستان و بلوچستان شناسایی مخفیگاه قاتل و دستگیری او در دستور کار قرارگرفت.

 وی افزود: این متهم 43 در تاریخ 12 تیر ماه سال جاری به وسیله ضربات تبر جوانی 24 ساله و اهل استان اصفهان را در یکی از باغات شهرستان قائم شهر استان مازندران به قتل رسانده و به شمال سیستان و بلوچستان متواری شده بود.

تلاش گسترده کارآگاهان پلیس برای دستگیری متهم

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به مخفی شدن قاتل فراری در مناطق حاشیه ای شهرستان زابل ، کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان، تلاش گسترده ای را برای دستگیری او آغاز که در نهایت با کار بی وقفه و شبانه روزی خود محل اختفاء این متهم را شناسایی کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی  به محل اختفاء قاتل فراری اعزام و او را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از 48 ساعت فرار دستگیرکردند.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی استان مازندران بیان داشت: مجرمان و قانون شکنان در هر نقطه از کشور که مرتکب جرم شوند با برخورد سریع ، قاطع و قانونی پلیس رو به رو خواهند شد.

ارسال نظر: