کدخبر: 14053

حادثه خونین در ستارخان| خیابان با خون یکی شد

سارق ۱۷ ساله‌ای که هنگام سرقت، کتف راننده خودرو ۲۰۶ را مجروح کرده بود، دستگیر شد.

شنبه هجدهم تیر ماه جاری، رسیدگی به پرونده  ضرب و جرح راننده پژو 206 در خیابان ستارخان از سوی یک پسر 17 ساله در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه 29 (ویژه نوجوانان) و کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی نشان داد، بامداد جمعه هفدهم تیر ماه جاری، ماموران کلانتری 118 ستارخان در حال گشت‌زنی بودند که درگیری 2 سرنشین موتورسیکلت با راننده پژو 206 را در خیابان ستارخان مشاهده کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

 متهمان پس از مشاهده گشت نیروی انتظامی با موتورسیکلت متواری شدند که ماموران در یک تعقیب و گریز طولانی، موفق به توقف موتورسیکلت متهمان شدند و پسر نوجوان را دستگیر کردند؛ این در حالی بود که یکی از متهمان  از چنگال ماموران پلیس گریخت.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، سرنشینان موتورسیکلت در خیابان ستارخان اقدام به سرقت تلفن همراه راننده پژو 206 کردند که متهم 17 ساله پس مشاهده مقاومت از سوی راننده خودرو، وی را هدف ضربات چاقو از ناحیه کتف قرار داده است.

همچنین متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم ضرب و جرح راننده خودرو با سلاح سرد و اقدام به سرقت تلفن همراه با کمک همدستش از راننده خودرو 206 در خیابان ستارخان اعتراف کرد.

به گزارش تسنیم؛ با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 29  متهم برای سیرمراحل قانونی تحویل کانون اصلاح تربیت شد و تحقیقات درخصوص متهم دیگر پرونده که متواری است توسط کارآگاهان پایگاها دوم پلیس آگاهی ادامه دارد.

 

ارسال نظر: