کدخبر: 6854

رسوایی در تهران | گاردریل های ناپدید شده تهران زیر سر این مرد بود!

به دنبال افزایش سرقت گاردریل های بزرگراه ها موضوع در دستور کار قرار گرفت و به پیگیری این امر کلیه عوامل انتظامی کلانتری ها و تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری اعلام شد.

 سرپرست سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق گاردریل با راهنمایی و همدستی برادرش که از پیمانکاران شهرداری است، خبر داد.

سرهنگ " پیمان لطیفی"  گفت: به دنبال افزایش سرقت گاردریل های بزرگراه ها موضوع در دستور کار قرار گرفت و به پیگیری این امر کلیه عوامل انتظامی کلانتری ها و تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری اعلام شد.

وی افزود: تیم عملیات ضربت سرکلانتری سوم در حین گشت زنی به خودروی وانتی که به صورت مشکوکی در کنار بزرگراه در حال حرکت بوده مشکوک و خودرو را زیر نظر قرار داده و مشاهده می کنند که خودروی مذکور از تاریکی شب استفاده و در پوشش خودروهای شهرداری با علائم هشدار دهنده به کنار گاردریل ها رفته و شروع به بازکردن آنها کرد که سریعا عوامل ضربت برای دستگیری متهم اقدام که متهم غافلگیر و دستگیر شد.

سرپرست سرکلانتری سوم بیان داشت: در بازرسی خودروی سارق، تعدادی گاردریل و وسایل مختلف برای باز کردن گاردریل ها کشف شد و متهم در تحقیقات فنی در کلانتری به جرم خود اعتراف کرده که با راهنمایی و همدستی برادرش که از پیمانکاران شهرداری است، اقدام به سرقت می کند که با هماهنگی قضائی همدست وی نیز دستگیر شد.

لطیفی خاطرنشان کرد:  پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

ارسال نظر: