کدخبر: 14829

فال| فال امروز

فال 15 مرداد 1401| فال امروز

فال خود را بخوانید.

فروردین : زمان رسیدن به آرزوهایتان نزدیک شده است؛ شما باید بین نیازهای افراد دیگر و خواسته های خودتان تعادل برقرار کنید. این بدین معنی نیست که شما باید در برابر ابراز کردن احساسات خود مقاومت کنید بروز ندادن احساسات کاری منطقی نیست. در عوض سعی کنید حساسیت بیش از اندازه نداشته باشید ، برای اینکه اگر شما به نیازهای افراد دیگر توجه نکنید ، ممکن است ناامیدی بی اهمیت شما تبدیل به مشکلی اساسی بشود.فال روزانه شنبه 15 مرداد 1401

 

اردیبهشت : ونوس سیاره بخت شما در حالیکه شما را برمی انگیزاند که به خاطر رسیدن به رضایت برای خودتان دردسر درست کنید ، باعث می شود تمام گونه های مختلف احساسی را تجربه کنید. اما اکنون شما به این راحتی هم راضی نمی شوید ، برای اینکه نیازهای شما خیلی شدید و آرزوهایتان خیلی بزرگ هستند. شما با حق شناسی نسبت به نعمتهایی که دارید به جای داشتن توقعات بیشتر می توانید از موقعیتی که در حال حاضر دارید هم لذت ببرید.

 

خرداد : امروز شما می توانید یک کاه را به کوهی تبدیل کنید و خودداری کردن از این رفتار برایتان خیلی سخت است ، برای اینکه امروز محدوده دیدتان کمی کوچک شده است. زندگی به این پیچیدگی که شما فکر می کنید نیست. اما بدون اینکه مانع تحقق پیدا کردن آروزهایتان بشود از تعداد آنها می کاهد. صحبت کردن در مورد شکستهایتان زمانی می تواند بهتان کمک کند که از افراد دیگر نخواهید مشکلات شما را حل کنند.

 

تیر : شما خیلی عوض شده اید و هرچیز کوچکی شما را زود عصبانی می کند. شما می دانید که قرار است اتفاقی بیفتد اما کاملا نمی دانید که چه حادثه ای قرار است اتفاق بیفتد. حتی اگر بدانید که چه چیزی می خواهید ، راه شما زیاد روشن نیست ، برای اینکه نیازهای احساسی شما احتمالا به طور کامل شما را ارضا نمی کنند. به جای اینکه فقط توقعتان را بالاتر برده و بیشتر بخواهید ، قدر چیزهایی را که دارید بدانید و به خاطر آنها شکرگزار باشید.

 

 

مرداد : شما امروز برای توازن برقرارکردن بین کار و تفریح انرژی خیلی زیادی صرف کرده اید ، اما هنوز هم برای اینکه به آرامش برسید کارهای زیادی باید انجام دهید. غرغرکردن به خاطر برنامه هایی که دارید باعث خوشحال تر شدن شما نمی شود. حتی اگر احساس تنبلی می کنید ، سریع از جایتان بلند بشوید و به کارهایتان برسید. به جای اینکه درصدد پیدا کردن راه هایی برای فرار کردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید ، روشهایی برای شاد بودن و لذت بردن پیدا کنید.

 

شهریور : امروز شما ناراحت و آشفته اید ، برای اینکه واضح بیان کردن خواسته هایتان تبدیل به کار خیلی سختی شده است. بخشی از مشکلتان این است که شما می دانید احتمال اینکه دیگران انتظارات شما را برآورده کنند خیلی کم است. باوجود این احتمال دارد زمانی که شما ناخواسته تسلیم ناامیدی می شوید توقعاتتان از دیگران نیز بیشتر شود. لازم نیست برای اینکه افراد دیگر با توجه به واکنشهای شما بفهمند که شما کمی هم انعطاف پذیری دارید از خواسته های خود بکاهید.

 

مهر : امروز ممکن است دوستان و همکارانتان از شما توقع کار بیشتری داشته باشند ، اما با وجود این هم هیچ چیز نمی تواند تلاشهای بی وقفه شما را متوقف کند. تمایل شما به راضی نگه داشتن دیگران بیش از اندازه شدید است. اگر شما کمتر قول بدهید می توانید دیگران را از دردسر نجات بدهید. اگر دست رد به سینه کسی بزنید و او را ناامید کنید بهتر از این است که در آخر کار با یک سری از خواسته های غیر معقول مواجه بشوید.

 

 

آبان : شما با برنامه های پنهانی آشنا هستید ، اما حالا با وجود ماه در دوازدهمین خانه شما مربوط به رازها ، بهترین کار این است که هر چیزی را افشا نکنید. اما از تبادل نظر کردن در مورد محرکها و انگیزه های خود خودداری نکنید ، برای اینکه اگر بخواهید به دیگران نشان بدهید که چه چیزی برایتان از همه چیز مهتر است ، این کار آسان ترین روش است. شما نسبت به اعتقادات خود خیلی متعصب هستید. حتی اگر افراد دیگر امروز قادر نباشند دیدگاه های خود را با شما در میان بگذارند ، در نهایت آنها به دیدگاه های قدرتمند شما احترام خواهند گذاشت.

 

آذر : شما می توانید در فعالیتهای گروهی تان خیلی خوب فکر کرده و تصمیم گیری کنید. اگرچه ممکن است برنامه ریزی های شما با برنامه هایی که معمولا مورد قبول افراد گروه قرار می گیرد متفاوت باشد ، اما شما احساس می کنید که با تصمیم های گزینشی موفق می شوید. حواستان جمع باشد که خیلی زود تسلیم خواسته های دیگران نشوید ، وگرنه شما مدیریت کردن گروه با توجه به برنامه های سازنده تان را از دست خواهید داد.

 

دی : امروز شما به سختی می توانید فکرتان را بر روی کارتان متمرکز کنید. و حالا حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید ، تمایل شما به لذت بردن قوی تر از نیازتان به موفقیت است. ماه هماهنگ برج میزان هم اکنون در دهمین خانه شما قرار دارد که این خانه با مسائل کاری شما ارتباط دارد ، ولی شما در حال حاضر می خواهید هم کار کنید و هم سرگرمی داشته باشید. ولی عاقلانه ترین کار این است که اول کارهای خود را انجام دهید.

 

 

بهمن : شما احساس می کنید که خیلی فوری باید روی مسأله غیر قابل حلی که در روابط دوستی شما حاصل شده است کار کنید. متأسفانه در حال حاضر شما هرچقدر هم که سعی کنید ، نمی توانید این مسأله غامض را حل کنید. برای همین هم اکنون به شما توصیه می شود مدتی آن را به حال خود رها کرده و تا جایی که می توانید به جنبه های مثبت فکر کرده و لذت ببرید.

 

اسفند : توانایی شما در رها کردن احساسات پیچیده و به روشنی در مورد خود صحبت کردن موهبتی واقعی است. اما این توانایی بعضی اوقات هم می تواند به ضررتان تمام شود. برای دنبال کردن تمام راه های احساسی وقت کافی وجود ندارد. اگرچه این کار می تواند صبر شما را به بوته آزمایش بگذارد ، اما باید سعی کنید برای همیشه نکات مبهم را از بین ببرید.

ارسال نظر: