کدخبر: 14873

فال|فال امروز

فال ۱۸ مرداد| فال امروز

فال خود را بخوانید.

فروردین : امروز شما آرزو می کنید که ای کاش دیروز اختیار خود را از دست نداده بودید. حتی اگر کارتان اشتباه هم نبوده باشد ، اشکالی ندارد که کمی خودتان را تغییر دهید. لزومی ندارد به خاطر اعتماد به نفس متکبرانه خود دیگران را برنجانید. در حال حاضر بیشتر لازم است که با ملایمت و نرمی رفتار کنید. البته این ملایمت به حرفهایی که می زنید مربوط نمی شود بلکه بیشتر به نوع حرف زدنتان ارتباط دارد.

اردیبهشت : امروز یک نفر وارد زندگیتان شده است که از شما طلب عشق و محبت می کند. شما دوست ندارید دیگران فکر کنند حتی قبل از اینکه برای انجام دادن کاری در موردش با شما مشورت کنند ، شما آن کار را انجام خواهید داد. فقط به خاطر اینکه فکر می کنید مخالفت کردن کار درستی است این کار را نکنید ، چرا که این فکر شما اصلا هم درست نیست! به جای اینکه دید منفی خود را نشان بدهید ، اگر تا جایی که در توانتان است به اطرافیانتان کمک کنید نقش سازنده تری خواهید داشت.

 

خرداد : امروز هیچ حرف و سخن بیهوده ای که بتواند بین شما با روش کاری علت و معلولی تان فاصله بیندازد وجود ندارد. دور و بر شایعات و حرفهای بی اساس نروید و فعلا دور اینترنت بازی و چت کردن را خط بکشید. برای اینکه در عین حال که به تفریح و سرگرمی هم نیاز دارید ، نمی توانید سر و صدا و شلوغی را نیز تحمل کنید. موقعی می توانید استراحت کرده و آخر هفته سرگرم کننده ای هم داشته باشید ، که چند روز آخر هفته را خوب کار کرده باشید.

 

تیر : امروز یک مسأله کوچک و خیلی کم اهمیت هم می تواند شما را شوکه کند. البته نسبت به قبل - زمانی که همیشه این گونه رفتار می کردید- شفاف تر عمل می کنید. با توجه به گفته های بالا شما باید زمانی را به تفریح کردن ، عشق ورزی و کارهای هنری خلاقانه اختصاص دهید. پس حتما از این فرصت استفاده کنید تا سیستم های عصبی تان آرامتر شوند. بهتان توصیه می کنیم که استراحت کرده و آرامش داشته باشید ، ولی باید حواستان به روند کار نیز باشد.

 

مرداد : شما امروز دلتان می خواهد ساعتهای متمادی به خاطرات دوران کودکی خود فکر کرده و به آن دوران شیرین برگردید ، اما شاید خودتان هم دقیقا نفهمید که واقعا دنبال چه چیزی هستید! دیدگاههای شما معمولا در حال عوض شدن است ، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام کنید. البته شما از قدرت متقاعد کردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده کنید و اصلا هم نترسید.

 

شهریور : این روزها شما سعی می کنید زندگی را به سخت ترین نحو ممکن- یعنی حول تعاریف و اصول و قواعد افراد دیگر اداره کنید. اما بعضی از اوقات هم خوب است که خارج از کلیشه های قراردادی عمل کنید ، بیرون آمدن از اصول و قوانینی که خودتان برای خود وضع کرده اید می تواند باعث آرامش خاطرتان شود؛ البته این اتفاق زمانی می افتد که به ندای درونتان گوش فرا دهید و بعد دست به عمل بزنید.

 

 

مهر : مثل اینکه دیروز در گروهتان شما تنها فردی بودید که توانستید از عقایدتان دفاع کنید. وقتی که می بینیم افراد دیگر از عقاید خود مثل بقیه چیزهای بی اهمیت بی توجه رد می شوند ، واقعا ناراحت کننده است. خوشبختانه شما این توانایی را دارید که برای ابراز وجود کردن تا موقعی که زمان مناسب فرا برسد صبر کنید. حالا که ماه نشانه شما را ترک می گوید و وارد برج هم جوارتان یعنی عقرب می شود ، وقت خوبی است که آنچه در ذهنتان می گذرد را مطرح کنید.

 

آبان : امروز ماه وارد نشانه شما می شود و شما احساس می کنید که در حاشیه قرار گفته اید. مدیریت کردن افت و خیزهای رفتاری برایتان سخت است ، اما اگر آنها را بپذیرید این کار برایتان راحت تر می شود. شاید به تعویق انداختن تصمیمات مهم کار درستی باشد ، اما به دیگران اجازه ندهید کارهای مربوط به شما را پشت گوش بیندازند. یکی از خصوصیات خوب شما این است که همیشه برای رسیدن به زمان مناسب صبر می کنید.

 

آذر : در حالیکه ماه دوازدهمین خانه شما- یعنی خانه حقایق پنهانی - را ملاقات می کند ، شاید بهتر باشد احساسات خود را هرقدر هم که هیجان انگیز باشند ابراز نکنید. اگر شما رازهای خود را مخفی نگه می دارید ، باید اطمینان حاصل کنید که محرکها و انگیزه های شما کاملا مشخص و آشکار باشند. پنهان کردن حقیقت فقط به خاطر اینکه اطلاعات بیشتری به دست آورید مفید نخواهد بود. سیاست شما این است که کار را به بهترین نحو ممکن انجام می دهید و این اخلاقتان آینده شما را بیمه می کند.

 

دی : ما امروز خبرهای خوبی برایتان داریم!! شما می توانید با موفقیت کامل توانایی های خود را به کار بگیرید. خوشبختانه از دیروز که عطارد و نپتون با هم هم تراز بودند قدرت تخلیتان خیلی زیادتر شده است. اما خبر بدی هم برایتان داریم و آن خبر این است که شاید شما نتوانید به تصویر ذهنی خود اطمینان کنید. از توانایی های خود استفاده کنید تا بتوانید آگاهانه تمام شک و تردیدها را برطرف کنید. خلاصه اهمیت ندارد که کاری که می کنید حتما کار درستی باشد ، فقط ضروری است که حتما کاری بکنید.

 

بهمن : شما امروز در شغلتان خیلی جدی فعالیت می کنید و با آرامش کامل نقش قدرتمند خود را درک می کنید. اما حال و حوصله اینکه کارها را با همان روشهای قبلی انجام بدهید ، ندارید. شما می دانید که می توانید از تغییر و تحول دادن قسر در بروید ، بنابراین دلیلی برای عقب نشینی کردن وجود ندارد. ممکن است اطرافیانتان از این کارهای اخیرتان خیلی تعجب کنند ، و یا حتی شوکه بشوند!! اگر شما حرفهای مهمی برای گفتن دارید ، پس چرا سکوت کرده اید!؟

 

اسفند : شما نظراتی در مورد تعطیلات آخر هفته و در خصوص مسافرت رفتن دارید که شاید حتی به نظر دیگران احمقانه به نظر برسد ، ولی با این حال کسی توانایی مخالفت کردن با حرفهای شما را ندارد. پس هرچه زودتر چیزهایی را که برای مسافرت خود لازم دارید را آماده کنید ، برای اینکه قبل از اینکه خانه را ترک کنید باید خود را آماده کرده باشید. البته اگر حتی برنامه هایتان به تعویق افتاد خودتان را ناراحت نکنید ، شما به زودی فرصت و موقعیت دیگری به دست خواهید آورد.

ارسال نظر: