کدخبر: 15189

کلاهبردار معروف به دام افتاد|حادثه هولناک

بنا بر اظهارات رئیس پلیس آگاهی لرستان، یک کلاهبردار در پوشش وعده استخدام افراد بیکار اقدام به کلاهبرداری از آنان می کرد که با اقدام ضربتی ماموران پلیس به چنگ قانون افتاد.

عبدالرضا رخشان گفت: در پی مراجعه یک شهروندان به مأموران پلیس مبنی بر اینکه فردی که خود را دارای نفوذ در ادارات دولتی معرفی کرده بود به بهانه استخدام در ادارات دولتی مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی می گوید: در تحقیقات به عمل آمده توسط مأموران پلیس آگاهی مشخص شد فرد کلاهبردار با وعده‌های تو خالی تحت عنوان استخدام شاکی در مشاغل دولتی مبلغی را از وی دریافت کرده است که پس از گذشت مدتی متوجه می‌شوند هیچ اقدامی در راستای استخدام وی صورت نگرفته و فرد کلاهبردار وجوه دریافتی را به نفع خود تصاحب کرده است.

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: مأموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات صورت گرفته موفق شدند فرد کلاهبردار را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ رخشان می گوید: متهم در تحقیقات صورت گرفته و مواجه با دلایل و مستندات پلیس به ۷۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه فرد کلاهبردار پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجعه ذی صلاح شد، به شهروندان توصیه کرد که کلاهبرداران و شیادان منتظر فرصت و موقعیتی هستند تا از بی اطلاعی مردم سو استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری کنند.

 

ارسال نظر: