کدخبر: 15235

قتل|قتل خونین

انتقام وحشتناک به قتل منجر شد|قاتل جانی به دام افتاد

جوانی که برای قتل یک مرد با همدستی همسر او و یک نفر دیگر به قصاص محکوم شده بود، از زندان آزاد شد.

ماجرای این جنایت به پاییز سال ۹۱ برمی‌گردد. روز حادثه زنی با اورژانس تماس گرفت و گفت شوهرش زخمی شده است. نیروهای اورژانس پس از حضور در خانه این زن با مردی روبه‌رو شدند که روی گردنش آثار ضربه چاقو به چشم می‌خورد. زن جوان می‌گفت با شوهرش درگیر شده و پس از آن شوهرش اقدام به‌خودزنی کرده است اما وقتی معلوم شد که مرد جوان بر اثر شدت خونریزی جان باخته است، امدادگران اورژانس ماجرا را به پلیس گزارش کردند.

با حضور تیم جنایی و تحقیقات اولیه مشخص شد که زن و شوهر جوان که فرزندی یک‌ساله داشتند روز حادثه با یکدیگر درگیر شده بودند. زن جوان می‌گفت که علت درگیری آنها بر سر مسائل خانوادگی بود و بعد شوهرش چاقویی از آشپزخانه برداشت و ضربه‌ای به گردن خودش زد و خون آلود روی زمین افتاد.

اگرچه زن جوان مدعی بود که اقدام شوهرش خودزنی بود اما تیم جنایی به او مشکوک بود، چرا که در تحقیق از همسایه‌ها مشخص شد که زوج جوان از مدت‌ها قبل با یکدیگر مشکل و اختلاف دارند و از سوی دیگر پزشکی قانونی اعلام کرد ضربه‌ای که به گردن متوفی وارد شده خودزنی نبوده و دگر زنی است. همین کافی بود تا دستور بازداشت زن جوان صادر شود.

کلید اسرار قتل شوهر

مظنون اصلی جنایت تحت بازجویی قرار گرفت تا اینکه کلید اسرار قتل شوهرش را در اختیار کارآگاهان قرار داد.

وی گفت: برادرم با همدستی دوستش، جان شوهرم را گرفتند. این زن در ادامه توضیح داد: مدت‌ها بود که با همسرم اختلاف داشتم. او دست بزن داشت و به هر بهانه مرا به باد کتک می‌گرفت. یک روز سفره دلم را برای برادرم باز و برای او تعریف کردم که شوهرم آزارم می‌دهد. به برادرم گفتم که از او کینه به دل دارم و می‌خواهم از او انتقام بگیرم. برادرم وقتی متوجه وضعیت زندگی‌ام شد، گفت می‌خواهد هر طور شده خودش انتقام بگیرد.  

 

ارسال نظر: