کدخبر: 15410

تیراندازی| تیرانداز| تیراندازی در شهر

تیراندازی وحشتناک در تهران| شهر به خون کشیده شد

4 مرد مسلح که با شلیک به مردی جوان قصد داشتند کیف دلارهای او را در بلوار میرداماد سرقت کنند از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند.

 ساعت 14 و 30 دقیقه روز پنجشنبه گذشته 4 مرد مسلح سوار بر دو موتورسیکلت در بلوار میرداماد تقاطع خیابان تبریزیان با حمله به مردی که از یک صرافی خارج شده بود و یک کیف پر از دلار همراه داشت تلاش کردند تا کیف دلارها را سرقت کنند اما وقتی سارقان با مقاومت صاحب کیف رو به رو شدند به وی شلیک ه آسیب ‌دیدگی سطحی صاحب کیف شد، اما سارقان باز هم در ربودن کیف این فرد ناکام مانده و در شرایطی که بیم دستگیری از سوی پلیس را داشتند، بسرعت از محل متواری شدند. 

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ بلافاصله نزدیکترین واحد به محل اعزام شد و مأموران با حضور در محل مشاهده کردند ۴ سارق قصد سرقت کیف حاوی دلار را داشتند و با سلاح گرم فردی را مجروح کردند. در ادامه سارقان با مشاهده خودروی پلیس از صحنه متواری شدند. تحقیقات برای کشف جزئیات پرونده و دستگیری سارقان با جدیت ادامه دارد. 

مأموران با استفاده از اظهارات شهود و همچنین آثار به‌جا مانده از محل وقوع جرم سرنخ‌هایی را در این رابطه به دست آورده‌اند.علاوه‌بر مأموران کلانتری و پلیس پیشگیری، تیمی ویژه از مأموران پلیس آگاهی نیز رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند و سارقان بزودی دستگیر خواهند شد.»سر

 

ارسال نظر: