کدخبر: 15775

هواشناسی|هواشناسی امروز| هواشناسی فردا

هشدار مهم به این استان ها| بخوانید

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در ۹ استان نسبت به اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و خسارت به محصولات کشاروزی هشدار داد.

 بر اساس تحلیل جدیدترین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری  سازمان هواشناسی  امروز در برخی مناطق گیلان،‌ مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی در شمال شرق تهران و شمال غرب سمنان در برخی ساعات رگبار و رعدوبرق روی می‌دهد.

همچنین امروز در ارتفاعات زاگرس جنوبی واقع در جنوب و شرق کرمان، شمال هرمزگان و جنوب شرق فارس افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

فردا دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های گیلان، مازندران، تهران و سمنان بارش پراکنده و طی ساعات بعدازظهر در جنوب و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

سه‌شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایداری حاکم است. از اواخر وقت چهارشنبه در برخی مناطق شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده روی می‌دهد.

روز پنجشنبه بارش در گیلان، مازندران، اردبیل، گلستان و شمال آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش می‌یابد.

 

ارسال نظر: