کدخبر: 16068

یارانه|یارانه معیشتی| یارانه جدید

خبر خوش برای یارانه بگیران| بخوانید

یارانه معیشتی مستمری بگیران سازمان بهزیستی امروز ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ به حساب شان واریز و قابل برداشت شد.

بالاخره پس ازمدتها انتظار  وعده یارانه جدید رئیسی عملی شد و به حساب سرپرستان واریز شد. تاکنون هیچ مسئولی در رابطه با پرداخت یارانه جدید موضوعی را مطرح نکرده است اما بر اساس صحبت کارشناسان   یارانه جدید هنوز قابل برداشت نیست.  یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد. در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: یارانه معیشتی به بیش از یک میلیون و سیصد هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی امروز ۲۹ شهریور ماه واریز شد.

 

 

 

یارانه معیشتی شهریور ماه مستمری بگیران بهزیستی واریز شد

سید مرتضی حسینی افزود: علاوه بر این تعداد که ۱۵۰ هزار خانوار آن در سال ۱۴۰۱ از چرخه افراد پشت نوبتی وارد سیستم شدند، اگر دولت و سازمان برنامه و بودجه کمک کنند، می‌توان افراد پشت نوبت دریافت مستمری معیشتی در سازمان بهزیستی، که به تعداد یک میلیون و ۳۵۰ هزار خانوار است را وارد چرخه دریافت کنیم.

وی ادامه داد: باید در حوزه مستمری معیشتی کمک و تلاش بیشتری شود تا افراد پشت نوبتی که البته دیگر خدمات سازمان بهزیستی را دریافت می‌کنند هم وارد چرخه دریافت مستمری بشوند.

آقای حسینی گفت: طبق روال سنوات گذشته، خانواده یک نفره مستمری بگیر سازمان بهزیستی ۴۲۰ هزار تومان، خانوار دو نفره ۶۰۰ هزار تومان، خانواده سه نفره ۸۴۰ هزار تومان، خانواده ۴ نفره یک میلیون و هشتاد هزار تومان و خانواده ۵ نفره به بالا مبلغ یک میلیون و سیصد و بیست هزار تومان ماهانه مستمری معیشتی دریافت می‌کنند.

آقای حسینی گفت: واریز مستمری معیشتی خانوار مستمری بگیر سازمان بهزیستی در شهریور ماه نیز طبق روال سنوات گذشته، به شرح ذیل می باشد:

خانواده یک نفره ۴۲۰ هزار تومان

خانوار ۲ نفره ۶۰۰ هزار تومان

خانواده ۳ نفره ۸۴۰ هزار تومان

خانواده ۴ نفره یک میلیون و هشتاد هزار تومان

 

ارسال نظر: