کدخبر: 16133

فال|فال امروز

فال امروز| فال 6 مهر 1401

فال خود را بخوانید.

فروردین : امروز کارهای خیلی زیادی روی دوشتان سنگینی می کند و شاید هم نگران این هستید که همه این کارها را ناتمام رها کرده اید. هم اکنون تهیه کردن یک فهرست از کارهایتان ، تمرکز کردن روی جزئیات و اختصاص دادن زمانی برای بررسی کردن هر یک از وظایف تان ، یک راهبرد مفید و مناسب است. اما شما از موانعی که سر راه شما قرار می گیرند خسته شده اید. شما نباید فقط به خاطر اینکه دوست دارید قوانین یکنواخت روزانه تان را بشکنید دست به کاری پر مخاطره بزنید. روی گزینه های خود فکر کنید ، ولی قبل از اینکه به صورت جدی اقدام کنید یک روز صبر کنید.

اردیبهشت : شما امروز فوق العاده با احتیاط و بادقت شده اید ، چرا که کیوان محافظه کار حسابی بهتان کمک می کند! شما امروز علاقه مند و حتی مشتاقید!- که به گذشته خود پشت کرده و از زمان حال لذت ببرید ، اما نمی توانید زیاد خود جوش باشید. عجیب اینکه اگر بخشی از روز را فقط مخصوص استراحت کردن خالی نگه دارید ، توانایی هایتان نیز افزایش پیدا می کند.

 

خرداد : شما امروز قادر نیستید از زیر بار مسئولیت های داخل خانه فرار کنید ، حالا خواه این مسئولیت ها مربوط به دستورت افراد خانواده باشد ، خواه مربوط به کارهای خانه! به جای اینکه با چیزهایی بدیهی مبارزه کنید ، سعی کنید اول روز به خوبی تمام وظایف شخصی خود را انجام دهید ، در این صورت بعد از ظهر می توانید فقط کارهایی که خودتان دوست دارید را انجام دهید.

 

تیر : شاید شما ترجیح می دهید که هر طور دلتان می خواهد روزتان را سپری کرده و دنبال خواسته های خود بروید ، اما شما آنقدر آزادی ندارید که این کارها را بکنید. اگرچه شما دوست دارید کاری متفاوت انجام دهید ، اما با وجود مشکلاتی که پیش آمده لازم است که به روابط قدیمی خود احترام بگذارید. نگران احساساتی که در دلتان جمع شده نباشید ، چراکه همیشه امکان دارد در لحظه آخر همه چیز عوض شود و شما بتوانید به چیزهایی که در جستجویش هستید برسید.

 

مرداد : شما اکنون در مورد مسائل مالی ، به خصوص وقت هایی که برای خریدن چیزی که اصلا بهش نیز ندارید وسوسه می شوید ، نگرش های پخته و حساب شده ای دارید. پول زیادی خرج کردن برای خریدن اجناس لوکس و تجملی می تواند زندگی تان را زیر و زبر کند. حواستان باشد که پیشنهادات دیگران را نپذیرید ، چراکه ممکن است آنها شما را تشویق به کارهای بی ملاحظه و بدون فکر کنند و باعث پشیمانی تان در آینده شوند.

 

شهریور : اگرچه امروز شما تلاش می کنید که فرد آسان گیر و بی قیدی باشید ، اطرافیانتان باز هم شما را انسان سخت گیری می دانند که همیشه به هر درخواستی جواب منفی می دهید. این سخن به معنی این نیست که شما فرد منفی بافی هستید؛ بلکه اکنون که رفتارهای سبک سرانه زیاد مقبول نیست ، نظریاتتان در مورد تمام امور خیلی ثابت و غیر قابل تغییر شده است. فقط باید خودتان باشید و به خاطر افکار دیگران خودتان را نگران نکنید.

 

مهر : شما امروز احساس درماندگی می کنید ، مثل اینکه نمی توانید به همان روشی که همیشه در پیش می گرفتید به خلاقیت دست پیدا کنید. انگار اتفاقاتی که در زندگی شخصی تان روی داده ، قدرت خلاقیت و تخیل شما را کور کرده است. حفظ کردن دیدگاه های متعادل و میانه رو برای شما کلید دستیابی به قدرت است ، بنابراین سعی کنید به خاطر عدم پیشرفت خودتان را ناراحت نکنید. فردا بیشتر از قبل احساس رهایی و آزادی خواهید کرد.

 

آبان : وظایف سنگین مربوط به آینده روی دوش شما سنگینی می کند و شما نمی دانید راهی که تازه برگزیده اید شما را به کجا می کشاند. شما نمی دانید که در مرحله بعدی چه قدمی باید بردارید و هرچقدر بیشتر تلاش می کنید ناامیدی تان افزون می شود. به جای اینکه به دوردست ها نگاه کنید ، بهتر است توجه خود را بر روی اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده متمرکز کنید.

 

آذر : امروز که کیوان جدی و سخت گیر در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت های اجتماعی قرار دارد ، اعتبار شما نیز بیشتر شده است. خوشبختانه شما بیش از اندازه جدی نیستید و می توانید به راحتی بین واقع بینی و شور و اشتیاق خود تعادلی منطقی برقرار کنید. اعتمادی که به دیگران دارید را زیاد جدی نگیرید؛ شما خودتان می دانید که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد ، پس ، از فعالیت کردن به روش خود هراس نداشته باشید.

 

دی : اکنون فرصت مناسبی است که برای یک مسافرت در آینده برنامه ریزی کنید ، اما حواستان باشد که شما در مورد این موضوع کمی بدبین شده اید. اگر شما بتوانید از تمایلات و گرایش های خود به سمت افکار منفی آگاهی پیدا کنید ، می توانید از مهارت های سازمان یافته خود نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون افکار شما بر اساس رویاهای واهی و خیالات خام پی ریزی نشده است. آنها آنقدر واقع بینانه هستند که با کمک تلاش های صادقانه تان به واقعیت تبدیل شوند.

 

بهمن : امروز روابط شما قدری پیچیده تر شده اند ، چرا که نیازهای شما با نیازهای اطرافیان تان همخوانی ندارد. اگر شما سعی کنید حتی مواقعی که آنها تمایل ندارند بحث را ادامه بدهید ، دوستی صادقانه تان باعث می شود درهایی که تابحال بسته بودند به رویتان گشوده شوند. پس تسلیم نشوید؛ شاید موفقیت و پیروزی ای که در جستجویش بودید همین نزدیکی ها باشد!

 

اسفند : امروز کار کردن و تفریح کردن با دیگران برایتان معضلی شده است ، برای اینکه فکرمی کنید آنها غرور شما را جریحه دار کرده اند. تنها چیزی که شما می خواهید کمی دلگرمی است ، ولی درعوض شما برای اینکه چرا ایده هایتان جواب نداده اند دلیل تراشی می کنید. به جای اینکه دیگران را مانعی برای موفقیت و پیشرفت خود ببینید ، فکر کنید آنها منتظر موفقیت های بیشتر شما هستند. شاید در ابتدا نتوانید این حس را در خودتان پرورش دهید ، اما توجه کردن به کمک هایی که از طرف دیگران دریافت می کنید می تواند تفکرات شما را عوض کند.

ارسال نظر: