کدخبر: 16218

فال| فال امروز

فال امروز| فال 10 مهر 1401

فال خود را بخوانید.

دست برداشتن از مقاومت سبب می شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.فال روزانه یکشنبه 10 مهر 1401

 

اردیبهشت : شما امروز احساس می کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده اید ، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می شوند. البته این اتفاق خوبی است ، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می شوند. اگر شما عمدا سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید ، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد- لحظه های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می روند.

 

خرداد : امروز حتی اگر شما کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید ولی روز خوشی برای شما خواهد بود. به جای اینکه به فکر فرار کردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید ، در حالی که وظایفتان را انجام می دهید فقط سعی کنید که از انجام دادنشان لذت ببرید.

 

تیر : امروز شما دید تازه ای نسبت به شغلتان پیدا کرده اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می دهید که به خرید بروید ، و همین موضوع می تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق تر کند. انگیزه ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

 

دست در دست ما دهید تا ثروتمند شوید

دست در دست ما دهید تا ثروتمند شوید

مشاهده

yektanet-logo-signتبلیغ

مرداد : اگر شما قبلا در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه تان فکر کرده بودید ، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است ، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید ، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید ، کمتر می توانید دیگران را قانع کنید.

 

شهریور : وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می رسند شما رنجیده خاطر می شوید ، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد ، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

 

درمان سریع سیاهی و تیرگی دستها ,آرنج و زانو در خانه

درمان سریع سیاهی و تیرگی دستها ,آرنج و زانو در خانه

مشاهده

yektanet-logo-signتبلیغ

مهر : ماه در هفتمین خانه شما که مربوط به دوستان و همکارانتان است قرار دارد و می تواند تأثیر خیلی زیادی بر ارتباطات شما داشته باشد. متأسفانه حتی اگر شما دست از منفی بافی کردن برداشته باشید ، باز هم آنها ذهنی استدلالی دارند. سعی کنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نکنید.

 

آبان : امروز شانستان را امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می باشد و اکنون به شما توصیه می شود به موضوعات کوچکی که می توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

 

آموزش کسب و کار اینترنتی پولساز (ثبت نام کن)

آموزش کسب و کار اینترنتی پولساز (ثبت نام کن)

مشاهده

yektanet-logo-signتبلیغ

آذر : امروز سیاره های بسیار زیادی در اطراف نشانه شما پراکنده اند و گرمایی که از سوی دیگران احساس می کنید به خاطر همین است. امروز شما توانایی این را دارید که از دیگران الهام بگیرید و منبع الهام آنها باشید ، به دیگران عشق بورزید و خودتان هم مورد محبت دیگران واقع شوید. به دنبال مادیات نروید که شما را به هیچ جا نمی رسانند ، فقط به ندای قلبتان گوش دهید.

 

دی : درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می توانید داشته باشید ، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می فهمند کمتر می توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می خواهید تجربه معنوی مهمی داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

 

کتاب اختصاصی با قهرمانی کودک شما! بهترین هدیه روز دختر! تخفیف ویژه

کتاب اختصاصی با قهرمانی کودک شما! بهترین هدیه روز دختر! تخفیف ویژه

مشاهده

yektanet-logo-signتبلیغ

بهمن : تمام کردن کارهای نیمه کاره قبلی تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از برنامه خود جلو بیفتید ، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

 

اسفند : روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می تواند در طول روز ادامه پیدا کند. اگرچه شما سعی می کنید از این مشکلات دوری کنید ، ولی وسوسه می شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلا برای شما خوب نیست و بهترین کار این است که از هر مجادله ای پرهیز کنید.

 

ارسال نظر: