کدخبر: 16695

حادثه|حادثه خونین| حادثه در شهر

حادثه خونین در میناب| شهر به خون کشیده شد

فرمانده انتظامی میناب از وقوع حادثه رانندگی و واژگونی نیسان وانت حامل سوخت قاچاق در محور" کوهستک دوراهی گوهردو "، فوت راننده نیسان و مجروحیت سرنشین آن خبرداد.

سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه رانندگی در محور"کوهستک دوراهی گوهردو" بلافاصله مأموران به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد راننده خودروی نیسان وانت حامل سوخت قاچاق ، کنترل خودرو را به علت سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل حجم زیاد سوخت قاچاق در قسمت بار از دست داده و واژگون شده است.

فرمانده انتظامی میناب با بیان اینکه این حادثه یک تلفات جانی و یک مجروح برجای گذاشته، تصریح کرد: خودروهای شوتی عمدتا با سرعت بسیار بالا تردد می‌کنند و بسیاری از آن ها از مسیرهای فرعی برای دور زدن پلیس در جاده‌ها استفاده کرده، لذا زمانی که در سطح جاده‌های اصلی قرار می‌گیرند به دلیل شرایط روحی و اضطراب حاکم بر جسم و روح آنان عملا تعادل خودرو را از دست می‌دهند و فاجعه در نزدیکی هر خودروی شوتی است.

سرهنگ قاسمی با تأکید بر اینکه پلیس برابر وظیفه ذاتی خود با هرگونه تخلف و هنجارشکنی برابر قانون برخورد می کند، اذعان داشت: رانندگان این خودروها با سرعت بسیار بالا و بدون توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی برای فرار از دست قانون، مسیر ها را برای رسیدن به مقصدی که جز تباهی پایانی ندارد طی می کنند.

 

ارسال نظر: