کدخبر: 16799

مدارس| تعطیلی مدارس

فوری: مدارس این استان ها تعطیل شد| خبر مهم

در اطلاعیه فرمانداری شهرستان ویژه زابل آمده است: تمامی مدارس تحصیلی شهرستانهای زابل، زهک، هیرمند، نیروز و هامون به دلیل شیوع بیماری آنفلوانزا در روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری اعلام شد

این اطلاعیه می افزاید: پیرو تصمیمات تمامی فرمانداران حوزه سیستان و بر اساس نظریه دانشگاه علوم‌پزشکی زابل شیوه آموزش دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی در ۲ شیفت صبح و عصر روزهای شنبه و یکشنبه هفتم و هشتم آبانماه به صورت غیر حضوری و در بستر برنامه شاد برگزار خواهد شد.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: ادامه روند آموزشی متعاقبا از طریق رسانه ها اعلام خواهد.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛ به طور کلی شاهد افزایش تعداد موارد ابتلا به بیماری‌های تنفسی در سیستان و بلوچستان هستیم لذا شرایط به گونه‌ای است که باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی و آداب تنفسی را رعایت کنیم.

محمد هادی عباسی اظهارداشت: آغاز فصل سرما بنا به دلایل متعدد شاهد افزایش تعداد بیماری های تنفسی در سیستان و بلوچستان هستیم.

وی بیان کرد: مساعدت شدن شرایط محیطی برای رشد و تکثیر عوامل بیماری‌های عفونی و تنفسی،سرد شدن هوا و بسته شدن فضاهای زندگی‌ها در محیط کار و خانه و خاصه در مراکز آموزشی از مهمترین علل شیوع بیمارهای تنفسی در فصل سرما است.

 

ارسال نظر: