کدخبر: 16903

حادثه|حادثه خونین| حادثه در شهر

مرگ دردناک ۹۱ نفر در این حادثه| شهر عزادار شد

هنگامی که حدود ۵۰۰ نفر برای انجام برخی مناسک مذهبی روی یک پل معلق در هند حضور داشتند، پول سقوط کرد و متاسفانه شمار زیادی از مردم جان باختند.

شبکه ان دی تی وی هند نوشت: شبکه ان دی تی وی هند اعلام کرد که به دنبال سقوط یک پل متعلق در شهر موربی ایالت گجرات هند که تنها یک هفته پس از بازسازی فروریخت دست کم ۹۱ نفر جان خود را از دست دادند.

حدود ۵۰۰ نفر بر روی پل هنگام فروریختن آن بودند که گمان می رود ۱۰۰ نفر همچنان زیر آب گیر افتاده هستند و جستجو برای پیدا کردن این افراد ادامه دارد و تیم ویژه ای برای بررسی این موضوع تشکیل شده است.

براساس این گزارش، پل معلق در ۲۰۰ کیلومتری احمدآباد شهر موربی در ساعت ۶:۴۲ عصر یکشنبه زمانی که حدود ۵۰۰ نفر برای انجام برخی مناسک مذهبی روی آن جمع شده بودند، فروریخت.

عملیات امداد و نجات تا اواخر شب ادامه خواهد داشت و پنج تیم از نیروهای ملی واکنش به بلایا یا NDRF به محل رسیده اند همچنین ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی هند نیز وارد عمل شده اند.

پل کابلی در شهر موربی با قدمتی نزدیک به ۱۵۰ سال و یک محل گردشگری محبوب به مدت هفت ماه به دلیل نوسازی بسته بود تا در ۲۶ اکتبر سال نو گجراتی برای عموم بازگشایی شد.

 

ارسال نظر: