کدخبر: 17283

حادثه|حادثه خونین| حادثه در تهران

حادثه هولناک در تهران| شهر بهم ریخت

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، به تشریح جزییات سه پرونده مهم دستگیری دو گروه از سارقان و کشف قرص های متادون پرداخت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش ازدو هزار قرص متادون، سارقان تفریحی و ... خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای به تشریح برخی از مهم‌ترین پرونده‌های پلیس پیشگیری در شبانه‌روز گذشته پرداخت و گفت: یکی از پرونده‌ها مربوط به کشف قرص‌های متادون است. تیمی از ماموران عملیات کلانتری پایانه جنوب روز گذشته درحال گشت‌زنی در این محدوده بودند که به دو فرد که دو بسته را به داخل انباری برده مشکوک شدند.

کشف بیش از دو هزار قرص متادون

وی با بیان اینکه متهمان با مشاهده ماموران به سرعت از محل متواری شدند، گفت: ماموران سریعا وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز به صورت پیاده موفق شدند که هر دو نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند. در ادامه در بررسی اولیه از انبار نیز دو هزار قرص متادون از بسته‌ها کشف و ضبط شد.

موقوفه‌ای با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: متهمان در تحقیقات اولیه اعتراف کردند که قرص‌ها را فردی از استانی دیگر برایشان فرستاده است و قصد داشتند که آن‌ها را در تهران به فروش برسانند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و دستگیری سایر متهمان پرونده ادامه دارد. برای این متهمان دستگیر شده نیز پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

سرقت در آزادراه تهران - شمال برای تفریح

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت همچنین از دستگیری سارقان حرفه‌ای لوازم خودرو در اتوبان تهران-شمال خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو از سوی راننده و سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری پراید در اتوبان تهران-شمال رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری شهرک گلستان قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که این افراد از خودروهای متوقف یا پارک شده در حاشیه مسیر سرقت کرده‌اند.

 

ارسال نظر: