کدخبر: 17360

علی کریمی| علی کریمی عکس| علی کریمی بیوگرافی

فوری: علی کریمی اخراج شد| حادثه تلخ برای علی کریمی

باشگاه خبرنگاران نوشت: میدل ایست نیوز در خبری عنوان کرد که در آغاز اعتراضات در ایران، امارات از علی کریمی خواسته بود تا این کشور را ترک کند.

میدل ایست نیوز در خبری عنوان کرد که در آغاز اعتراضات در ایران، امارات از علی کریمی خواسته بود تا این کشور را ترک کند.

باشگاه خبرنگاران در گزارشی نوشت: یک منبع آگاه در دبی در گفتگو با میدل ایست نیوز گفت: «امارات متحده عربی چند روز پس از ورود علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به دبی، از وی خواست که این کشور را ترک کند.

این منبع آگاه در ادامه افزود: «در ابتدا از وی خواسته شد که فعالیت‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی متوقف کند و پس از آن از وی خواسته شد که خاک امارات را ترک کند.»

 

علی کریمی مصاحبه جدیدی را با کمدین معروف ایرانی انجاد داده است.علی کریمی که مدتی است به دلیل اتفاقات اخیر ایران را ترک کرده، بار دیگر محل اقامت خود را تغییر داده است.

او که پیش از این در کشور امارات به سر می‌برد به تازگی مصاحبه‌ای را با مکس امینی کمدین معروف ایرانی - آمریکایی انجام داده است که با توجه به پوشش زمستانی کریمی و مکس امینی می‌توان حدس زد که محل ضبط این مصاحبه قطعا در کشور امارات نیست.

 

نحوه احیای سوابق بیمه‌ای ناموجودِ تامین اجتماعی / با این کد از آخرین سابقه بیمه باخبر شوید

به نظر می‌رسد با توجه به حضور خانواده علی کریمی در کانادا، این کشور، محل زندگی جدید  بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است.

 

ارسال نظر: